Kæmma og trultene Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 jeg har IKM imrg , iflg LadyCompen. Kan jeg da teste meg imrg tidlig, eller må jeg vente til dagen etter IKM? Fredag morgen liksom? Er invitert på fest på fredag, og mistenker lykkelige omstendigheter på meg, så jeg vil så gjerne sjekke før festen og ikke vente til lørdag feks....
Gjest Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hei;) Du kan teste deg i dag;) Spar opp litt urin. Man kan teste seg 3 dgr før IKM;) Lykke til.
Kæmma og trultene Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Wohoo! Så hvis jeg ikke går og tisser nå, men venter til jeg er ferdig på jobb og har kommet meg hjem - så kan det funke? dvs tre-fire timer?
Barbarella og froskebarna Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Hei, jeg ville ha ventet til i morgen tidlig. Morgenurinen har mer konsentrasjon av HCG og hvis du er gravid er det større sjanse for at den viser positivt da. Lykke til!!!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Det er selvfølgelig individuelt;) Jeg testet 4 dgr før, og den var veldig positiv den gang. Hadde regelmessig syklus, så visste akkurat når el var. Men du bestemmer jo selv. Kan godt hende at du burde vente, men mange som får positiv uten å ta morgenurin også
Kæmma og trultene Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 Uff nå ble jeg usikker. Får kjøpe en topakning da, teste etterpå og evt fredag morgen. Er så spent!!!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Er mye billigere å kjøpe fra billigtester.dk. Tror det var adr. Tar 3 dager å få pakken. Håper du tester positivt da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå