Gå til innhold

Hmmmm......skal, skal ikke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at et legesenter her jeg bor søker etter en sykepleier i 100 % stilling, men at det er ønskelig med erfaring fra lab.arbeid og skiftestuearbeid. Har ikke sånn erfaring jeg da, men kunne godt tenkt meg å ha en 8-16 jobb, slippe helg, helligdagsjobb osv. Tro om det er vits i å søke? Lurer på om jobben fort kan bli litt kjedelig.... Noen med erfaring her inne fra sånn type jobb?

Dessuten trives jeg veldig godt der jeg er nå, men har bare et vikariat.....*tenker så det knaker*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke soke. Du ma jo ikke takke ja senere om de tilbyr deg jobben. Da har du jo ogsaa litt mer tid til aa tenke.

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

jo, for all del søk.

hold oss oppdatert =)

Skrevet

Jeg hadde søkt! Vanskelig å få slike jobber, men om du får den er du ikke forpliktet til å jobbe der resten av livet! Du kan også ta ekstravakter på et sykehjem eller sykehuset for å få mer tradisjonell sykepleie-erfaring hvis du kommer til å savne det.

I forhold til din nåværende arbeidsplass kan du ta en prat med avd.leder og høre om det er flere vikariater i sikte og gi uttrykk for at du ser deg om etter andre jobber. Det kan ofte få fart i dem.

Skrevet

Jeg sender en søknad jeg. Så får jeg se hva det blir til. Sjefen på min nåværende arbeidsplass har allerede strekt seg langt for å få til et ekstra år med vikariat til meg, mulig de vil strekke seg enda lengre om jeg plutselig begynner å søke meg til andre jobber. ;o)

Skrevet

Det er lurt av deg...hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...