Gå til innhold

Lyse rosa canvas/fleece til bugaboo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner bare det i fucsia-rosa, men jeg er ute etter det i baby-rosa som er mye lysere i fargen. Noen som vet hvor man kan få kjøpt et slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel litt forskjell på rosafargene på fleeceen og canvasen tror jeg - jeg har den i fleece, og det er den lyseste. Men er ikke helt lyserosa, da...er litt mer rosa enn baby-rosa.

Skrevet

Men hvordan matcher den med den rosa parasollen f.eks da? For den finnes jo bare i canvas... Men vet du om det har vært andre rosatoner å få tak i før? Jeg har sett en på finn.no for lenge siden, og den rosafargen var såååå fin. Men det kan jo hende at bilde ikke gjenga fargen riktig da...

Skrevet

Jeg har den rosa parasollen til min vogn - og jeg kjøpte rosa fleece i fjor sommer. Parasollen er litt mørkere rosa, men den matcher helt fint:o) Samme med fotposen - den er litt skarpere rosa, men det gjør ikke noe. Ser at kalesjen min har falmet litt i solen (i forhold til sitteinnlegget), så den er litt mindre skarp rosa - kanskje det du har sett på finn? ;o)

Skrevet

Da får jeg gå for den løsningen, og heller spandere noen timer i solarium på kallesjen og parasollen... he he! Tusen takk for hjelpen. Jeg bestiller det fra USA, da er det greit å vite på forhånd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...