Silje`mor Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Er det noen har inne som har erfarin med B.S ved Fredrikstad sykehus? Sitter her litt trist og lei etter en time hos han i dag. Var hos en annen lege for 14dager siden som sa at babyen min da var over 4kg og at jeg burde settes i gang før termin hvis ting ikke startet av seg selv. Fikk ny time i dag for å sjekke str og evt sette i gang. B.S. blåste da i hva legen hadde sagt sist og sa at babyen var 3.1kg i dag. Han mente på at alt som ble sagt sist bare var tull og fikk ikke sendt meg ut fort nok. Kan ikke forstå at to leger kan ha to så ulike meninger. Er redd for babyen min og jeg er redd for å gå helt termin. Hvem av legene skal jeg stole på og hva kan jeg kreve??
mamma-til-4 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Den siste legen du var hos....kan jeg spørre hva han het? Send meg gjerne pm. Har hatt vannvittige mange leger ved sykehuset og spes på fødeavdelingene.
Silje`mor Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Får ikke til å sende pm nå.. B.Sultan heter han.
mamma-til-4 Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Hmmm....ser bare for meg en eller annen i tegnefilmen alladin jeg nå;)Hørtes ut som han Dragan det der se,så var nesten sikker på at det var han. Hva med å få en tredje mening.Dra til Volvat og få ro i kroppen din. Må også si at de ofte tar feil ang målingene de gjør.Og sykehuset bør høre på deg når du først har fått en beskjed. Hvis babyen din er estimert til over 4 kg tidligere for så å bli estimert til litt over 3 kg nå,så ville jeg sagt at endten har en av dem bommet skikkelig eller så bør en av de få seg en annen jobb.Uansett.Dra til et sted du blir hørt og hvor de har peiling.Volvat får du time ganske så fort, og de er flinke der. Du skal ikke gå og bekymre deg i hele tatt,så like greit å få gjort det først som sist.Stå på ditt du. Jeg har selv blitt sint på de der oppe pga maaaaange forskjellige leger med hver sin beskjed.Jeg sa til slutt at de får jammen bli enige og gi meg EN beskjed så jeg kan leve normalt uten kaos fra de. Det skjedde. Din kropp og din baby.Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå