Gå til innhold

Tips til drikkeflaske barnet kan ha i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aventflaskene( Magic cup eller noe) synes jeg er helt håpløse, uansett hvor hardt jeg skrur til så lekker de. Skulle gjerne hatt en litt solid flaske til lillegutt, gjerne som har sånn anti-søl. Noen som har gode tips å komme med?

Takk:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Tommy Tippee kopper, syns de er mye bedre enn Avent sine, men opplever noen ganger at de "søler" litt å....men tross alt ikke så mye som Avent.

Skrevet

...og du har på den anti-drypp-tingen på aventkoppen?

Jeg hadde ikke det, nemlig, og irriterte meg over hvor mye den sølte...:)

Skrevet

Har Olden flaske til gutten min i barnehagen jeg, ikke akkuratt anti-søl da men ;)

Skrevet

hehe.. ja jeg har på den anti-søle tingen:-) er ikke fra selve tuten det lekker, men fra der den skrus sammen..

Skrevet

Vi har kjøpt en sånn thermoflaske med navnet hennes på på edwis leker :) Den er kjempefin og holder tett..

Skrevet

Hei :)

Samme skjedde hos oss også med Magic cup, men har du prøvd å bytte lokkene på de (den du skrur på flaska)? Vi gjorde nemlig det og nå er det ingen av de som lekker lenger... Bare byttet toppen med en annen flaske. På noen av de toppene bruker vi også de stor vanlig avent flaskene (som vi brukte til melk før) så lekker de ikke :o)

Skrevet

Ja det er kjempelurt!

Bruker nesten bare de vanlige tåteflaskene fra avent, med sånn hard-tut. Alt fra avent kan kombineres! Pleier å ha på håndtakene også. Fungerer kjempebra!

Skrevet

Takk for tips, alle sammen:o)

Skrevet

syns playtex (cubus) og mam sine er gode, ikkje så mykje dill med montering heller.

Skrevet

Vi har bare ei sånn lita Imsdal flaske vi. Den er anti drypp også får ikke vannet bismak av flaska. Synes mange av disse barneflaskene gir så forfærdelig smak på vannet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...