Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 vi skal feire forlovelse evt.ekteskap.. hehe.. og vil reise bort en langweekend på senhøsten, noen som har noen gode tips?? vi drar uten barn og jeg er ca halvveis gravid når vi skal dra..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Roma, Firenze, München, Zürich, Paris
Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 roma står veldig høyt på lista til sambo.. så kanskje vi skal hoppe i det.. jeg har ikke noen større ønsker, men elsker jo italiensk mat da
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 glemte jo helt å svare i min iver etter å være nysgjerrig! høhø! Jeg og fanten var akkurat i Amsterdam og hadde en knall tur!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 ja, han kom hjem når samværet med barna hans var ferdig på søndag, han var livredd for å miste meg og veldig ydmyk. han sa klart unnskyld og var klar over at han hadde overreagert og oppført seg dumt. han har vært igjennom en del de siste årene, så nå vil han begynne i terapi for å bearbeide det, så vi ikke ender opp sånn en gang til. jeg har stor tro på at vi skal klare oss, vi er jo også gravide sammen, planlagt, så denne sjansen ville jeg gi det:)
Gjest Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 har veldig lyst til å se amster, men føler det passer oss bedre om sommeren.. tror sen høsten roma kan bli veldig romantisk og så har han ønsket å se roma og all historien der siden han var guttunge
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Det var jo bra siden dere har barn i magen og greier!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Ja, det er sikkert fint i roma på senhøsten. Vi reiser tilbake til amsterdam i Desember vi da. Gleder oss til å se det om vinteren også.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 jupp glemte jo å si at jeg også har ting å jobbe med da.. hehe er jo ikke bare han som var skyld i det som skjedde. så nå må jeg bli flinkere til å inkludere han i snuppa mi og ikke tviholde på henne som min.. blir vanskelig, men det skal vel gå
tante grusom master of law Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Roma definitivt, verdens vakreste by!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 Barceona Dit skal muligens vi i november på vår første kjæreste tur etter at vi ble foreldre for 2 1/2 år siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå