*Andreapus* Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Istad hadde jeg mange sider oppe, så alle sidene gikk inn i en remse\bolk.. Og da høyreklikket jeg, og fikk da mange vivningsalternativer. et var at windowsvinduet ble avlangt, noe jeg ikke likte. (fulte ikke ut hele skjermen, var lite) Og nå uansett hva jeg gjør får jeg det ikke vanlig igjen. I tillegg så trykka jeg vekk alle de i den remsa. med uhell. Og nå vet jeg ikke hvordan jeg får de sånn igjen uten at det bare skjer. Hjeeelp..
*Andreapus* Skrevet 6. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2008 og når jeg åpner nytt vindu, så blir det avlangt.. har dobbelt klikket på maximer, hjelper ikke, alle nye vinduer blir avlange. (internett sider)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå