Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, når skal dette gi seg? Er jo så trøtt at jeg ikke orker å gjøre stort, enda jeg er 50% sykemeldt. Sover masse når jeg ikke jobber, og på jobben sliter jeg for å holde meg våken! Og så er jeg rimelig svimmel..

Testet jernlager, hb og blodtrykk på kontroll, men alt så normalt ut..

 

Noen tips jenter?

 

Rimelig frustrerende dette her, føler meg jo nesten som en hypokonder når jeg snakker med andre om dette, for det syns jo ikke hvor trøtt jeg er. Og de som ikke har vært gravid-trøtte før, aner ikke hva jeg snakker om!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan jeg fortelle deg at jeg er i samme båt!

Men jeg tenker at det kommer noe godt ut av detta....!

Er forøvring 7+2 idag, og utrolig kvalm og svimmel

 

Hvor langt er du?

Skrevet

Jeg er 9+6 i dag, så jeg håper jo dette går over snart da! :)

Skrevet

Jeg er 6 uker idag. Er utrolig trøtt og sover hele dagen. Må vel bare vente til det går over eller blir bedre iallefall. Godt å være gravid. Er bare lykkelig pga det. Jeg er sykmeldt fra før slik at det ikke gjør så mye fra eller til heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...