Hviteseil Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg er så: - Uvel - Oppblåst - Avføringen min er løs/fast - Trøtt - Økt behåring på puppene - Ømme bryst - Trang nedentil - Klør i kroppen - Sulten/Tørst - Murringer og stikkninger Er dette vanlige normale svangerskaptegn ?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Helt vanlige alle sammen trur eg ja
Hviteseil Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Det ene brystet mitt ligger litt etter i utviklingen av svangerskapstegn . Kan det være normalt også ?
petrine petruska petruse Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Jeg er bare 5 uker på vei og kjenner foreløbig ikke noe. Tror også at i det man vet kjenner man plutselig mye! Men det trenger altså ikke være innbildning. Alt er vanlig. Jeg pleier heller ikke ha så mange plager, bare en enorm apetitt på alt som kan spises og den pleier å begynne å styre hverdagen min (og veien til matskapet) fra ca uke 8-10. Vi får se:) Når i april skal du ha? Jeg har termin 14..4
snart 3barnsmor <3<3<3 Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 hihi, du har termin samtidig som jeg hadde med lille jenta mi i år 14 april:)
petrine petruska petruse Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Så morsomt. Fikk du den dagen? Sikkert ikke, ikke mange som får til termin.... Men april er en nydelig måned, da.
petrine petruska petruse Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Oj Vi får se da, hvem som kommer først. Vel, nå føler jeg at jeg tar litt hardt i her. Har mange spontanaborter bak meg, så det er slettes ikke sikkert at dette sitter.... Krysser fingrene.
casandra1980 Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Er 5 uker idag og jeg er: Suuuper trøtt,giddesløs å lat Allerede hormonell (gråter av alt å ingenting) Oppblåst(ser ut så jeg er 4 mnd gravid) Litt småkvalm...håper det bare blir med det,håper jeg slipper unna oppkast denne gangen:) Åsså stikker det så innmarri på høyre side..er vondt...Noen andre?
*inepetrine* Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Vi får satse på at huleboerne klorer seg fast i 8 mnd til og backe hverandre opp underveis:-)
petrine petruska petruse Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 Jepp! Satser på at vi blir værende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå