Gå til innhold

hva gjør dere i dag??? baking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i morgen har jeg bursdag og skal ha familie på besøk, så i dag baker jeg stooor sjokoladekake og en rund marsipan kake.

nam:)

noen andre som baker i dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har utrolig lyst på kake eller noe...Men har ikke helt bestemt meg for om jeg gidder:P

Sitter jo så godt her.. Hehe

Skrevet

Planen var å bake ostehorn og pizza snurrer. Eventulet noen boller... Men får se, har veldig vondt i halsen m in og fryktelig tett i nesen og hodet. Så spørs om jeg orker... (har fått fryseboks for første gang, så nå må den jo fylles opp :-D)

Skrevet

Vurderer å bake Brownies, men vet ikke om jeg kommer meg opp av sofaen!

Skrevet

ja,godt jeg ikke var alene me baking i dag da. dere som venter barn nå i aug kan jo fylle opp fryseren me no godt, kjekt å ta frem når folket kommer på besøk etter fødsel vettu:)

Skrevet

har også vurdert å bake i dag, men fantasien ekke helt på topp, så sitter å googler meg fram til masse oppskrifter på nett, finner mye som høres godt ut :)

Skrevet

guttebabyen&meg: ja det er så mye å velge i atte en kan bli gal..

skoleboller,kanelsnurrer,all gjærbakst er så godt, sånn halv lunkent og ferskt. NAM hehe:)

Skrevet

Yes, jeg bakte 40 boller i dag morges. Regnvær. :)

Skrevet

å jøss,så flink du var da:).

sukkerbrødet til marsipankaka ble så som så, hehe.

skulle blitt høyere så jg fikk delt i 3 men blir bare 2 denne gangen..

bedre lykke neste gang.

men langpanne sjokoladekaka ser ut til å bli perfekt..

Skrevet

skulle gjerne bakt litt idag, har tenkt å bake noen brød snart.. men ligger på sofan med en GEDIGEN ankel som jeg ikke kan trå på, tråkka noe syyykt over igår, og det gjør innmari vondt.. så jeg er lenka til sofan, godt jeg holder på med en bra bok - stieg larssons nr 2, og har laptop'en lett tilgjengelig :-)

(skulle gjerne hatt en liten inne-rullator som min mormor hadde, det hadde vært kjekt, om ikke fullt så stilig ;-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...