Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere på å bli gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 1,5-2 mnd etter at jeg sluttet med pillen.

Vi var forberedt på at det ofte kan ta 6-12 mnd, så vi ble nesten lutt overrasket over at det gikk så raskt:) Men det gjorde jo ingenting det. Gleder oss masse til jenta vår (iflg UL) kommer i slutten av desember.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos oss tok det ca. 1,5 mnd fra jeg sluttet på p-pillene til jeg var gravid. vi også trodde det kunne ta lengre tid, men jeg er veldig glad for å at vi slipper å vente så lenge på nurket! dette er vår første, og han kommer rundt den 24. oktober :)

Skrevet

1 pp med begge to faktisk :)

Førstemann etter pilleslutt, og andremann etter fjerning av spiral.

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

hmm..merkelig, det ser ut til at de fleste blir gravide etter kort tid, 1-3pp eller så tar det veeeldig lagt tid, som til meg, nesten 2år...fåtalet som har 7-9pp liksom:)

Skrevet

Vi ble det første gang vi hadde sex i "usikker periode"

Skrevet

nr 1: 12 pp

nr2: 36 pp

så her tok det LANG tid:-(

Skrevet

1pp;) Etter over 5 år på Yasmin..

Skrevet

Nr 1: Prøvte ikke engang, men satt allikevel som et skudd den ene gangen han kom i.

Nr 2: 5pp satt hun, hadde ikke prøvd så hardt da de første mnd siden vi var midt i flytting og oppussing.

Skrevet

Nr 1: 3. pp etter p - pilleslutt

Nr 2: Første forsøk... ble litt overrasket over at det gikk så fort, men koselig da:-) VI gleder oss til nytt barn i februar:-)

Skrevet

Nr.1: Aner ikke, ett hendig uhell:p

Nr.2: Første forsøk etter p-pille slutt:) Overrasket over at det gikk så fort, men veldig glad for det da:D Gullet kommer i januar:)

Skrevet

Litt over ett år..

Ett laaaaaangt år!

Skrevet

kuttet pillen i nov, hadde da brukt piller i 6 år, og testen viste positiv i mai. Jeg synes vi hadde holdt på leenge da, siden de to første kom på pillen.

Skrevet

tok ikkje nåke tid, blei gravid me pillo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...