dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Er sååå lite klar for å gå 3 uker til. Ser for meg at jeg er en av de som kommer til å grine meg til å bli satt igang sånn 10 dager over... Nesten alle mine venninner har før før termin og det vil jeg å. Men ingen tegn til fødsel her nei:-( Slimproppen gikk på mandag,men kan jo ta langt tid etter det... Noen som har forslag til hva man kan gjøre? Tenkte å ta en kosestund i kveld,se om det hjelper.
Oi ..! Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Ring og gjør avtaler for de neste dagene. Se en hel sesong av en serie du er glad i, evt. alle Pirates of the Carribean-filmene, alle Star Wars-filmen eller noe annet. Søk omm "Ken Lee" på www.youtube.com og le deg skakk! Hvor gammel er du? Hvis du har et forhold til We Are the World og Sammen for livet, bør du også søke opp dem på youtube Unn deg en spennende lydbok som du kan lytte til mens du f.eks. gjør lett husarbeid eller kanskje du strikker eller gjør noe håndarbeid samtidig? Hvis du har økonomisk mulighet til det, unn deg noe slikt som fotpleie, frisørtime, en soltime, massasje, bodypeeling, manikyr, pedikyr, voksing av legger/lår, farging av vipper og bryn, eller noe annet som gjør at du vil føle ekstremt velvære. Det er ingenting som å ha helt ren, glatt hud - en føler seg så ekstremt ren Og tenkt så flott du kommer til å være på alle bildene som skal tas den første tiden etter fødselen Og for all del: SOV, SOV, SOV. Det er først når en har født at det går opp for en at det blir leeenge til neste gang en vil føle seg helt uthvilt. Ønsker deg all mulig lykke til Lykke til
Bebisslykke Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Spis noe sterkt og ha masse sex. Jeg fødet etter å ha spist indisk. Ellers kan jeg foreslå Sex og singelliv serien med alle episodene, Sudoku, bøker, venner:)
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Nyt tiden:-) og som hun over skriver SOV SOV SOV. Lykke til:-) har fulgt deg siden du var på "slitere" og Assbef. så jeg skjønner at du ønsker å bli kjent med vidunderet:-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Greia er at jeg har hatt fri i 7 uker nå... Har aldri vært så mye med venninner som de siste ukene. De er sikkert dritt lei meg...hehe. Er egentlig masse å gjøre i leiligheten,men orker ikke så mye om gangen. Men nå begynner jo OL,så da er det hvertfall noe å se på tv:-) Takk for tips,får se hve jeg finner på.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jeg har tenkt å bestille meg farging av vipper og bryn en dag, fotpleie en annen dag, litt sånn deilig egenpleie. Men vil ha alle timene etter uke 38 for jeg tipper jeg også blir utålmodig når det nærmer seg mer. Tror det er lurt å ha et program for dagene, ikke et slitsomt et, er viktig å slappe av, men kanskje en liten ting å gjøre pr dag. Da går tiden fortere, og vips så må du droppe den ene avtalen fordi fødselen er i gang
Resilience Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Jeg skal: -Plukke opp penselen etter nesten fem års hvile og male noen bilder. -Begynne å lage bok til tulla, tegne inn slektstre, skrive noen sider om ventetiden og følelsene, skrive inn når jeg kjente henne første gangen og alt det der. -Gå gjennom bildene på mac-en og sende til fremkalling på nett. Kjøpe fotoalbum og sette inn. -Bestille ny brazilian waxing -Sy noen ringslynger, et par til meg og noen til venninner. -Sy noen barnekjoler (les: lære meg det først og SÅ sy) -Rydde på kontoret mitt (hvis jeg får ånden over meg...) -Se "Murder one" på DVD -Lese bøker i hengekøya på verandaen ....og selvsagt treffe folk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå