ønskeom2små Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Skal ha oss en natt overnatting i Stavanger på vei til sørlandet...noen som har noe å anbefale..kanskje vet om noe som ikke koster skjort???. har med oss ei lita tulle på 11mnd:)
kokko Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 har du coop medlemskort så kan du jo gå inn på sidene deres så finner du mangen hotel..tro det kosta 1300 for to personer.. men det var for to netter... viktoria hotel har jeg hørt at det er mangen som liker...
*tingeling* Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Thon hotell,ligger midt i sentrum og er ikke det dyraste,! Men nå har ikke jeg sjekket priser da!
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 SAS Park Inn var det billigste jeg fant til en helgetur vi skal på.. 895 pr dobbeltrom i helgen. Helt ok hotell. Ikke midt i sentrum, men kan gå inn..
Gjest Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Hvis det er nå snart, kan du få gode sommertilbud på de beste hotellene. Thon hotel maritim skal være et av de beste i byen. Etter at vi fikk barn bor jeg kun på leilighetshotell, har ikke vært på dette, men det ser fint ut: http://www.booking.com/hotel/no/sjohagen-apartments.nl.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå