Gå til innhold

Kan jeg ta fly i uke 23-24?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada sikkert et dumt spm men jeg lurer da på det likavel! :)

Ringte jordmor og hun var borte i 3 uker så der var ikke mye hjelp å få! Så da spør jeg her!

Min manns firma skal på firmatur til det store utland og får ta med seg følge! Jeg er da i uke 23 og har litt høyt bltrykk. Det er foreløbig under kontroll, men dette er jo en stund til (er 17 nå), men de må ha svar i neste uke!

Ah, hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Ja, å reise med fly i 2tri er ingen problem!

Men jeg ville tatt en tur til legen før avreise og tatt nytt blodtrykk..det hadde jeg gjort.

Skrevet

Ja jeg er ganske ofte til lege så det kommer jeg til å gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...