Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jada sikkert et dumt spm men jeg lurer da på det likavel! Ringte jordmor og hun var borte i 3 uker så der var ikke mye hjelp å få! Så da spør jeg her! Min manns firma skal på firmatur til det store utland og får ta med seg følge! Jeg er da i uke 23 og har litt høyt bltrykk. Det er foreløbig under kontroll, men dette er jo en stund til (er 17 nå), men de må ha svar i neste uke! Ah, hva tror dere?
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Ja, å reise med fly i 2tri er ingen problem! Men jeg ville tatt en tur til legen før avreise og tatt nytt blodtrykk..det hadde jeg gjort.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Ja jeg er ganske ofte til lege så det kommer jeg til å gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå