Gå til innhold

NAVN........???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, vi har begynt og diskutere allerede vi! Heehe!

Tidlig på an igjen....

Jentenavn har vi fra sist, så det diskuteres ikke..

Men jeg er jo 100% sikker på at det bor en gutt i magen min, men finner ikke navn!

Har litt lyst på Kriz Eivind, men sambo nekter..

Liker innmari godt Max. Men sambo liker ikke. William synes jeg er såååå fint. Men neida...

Men i går kom han med ett forslag som JEG likte.... nemlig Robin!

Men da ombestemte han seg! Aaaaahhhh

Vil ha ett navn i den sjangeren som jeg har nevnt nå...

Max, Robin, Oliver, Kasper, William, Kriz, Lukas, Leon, Fillip, Adam osv osv...

Men han liker jo ikke NOEN....

Noen som har noen flere forslag i denne sjangeren jeg kan høre med han om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min i magen heter Max :) Ellers så er jo de fleste av navnene du nevner veldig fine, Casper, Jesper, Julian, Robin, Lucas (heter stesønnen min, veldig fint!). Navn er vanskelig, man må jo være 100% enig begge to, og alltid noe å peke på ved navnet den andre kommer opp med så:P

Skrevet

Julian hadde jeg glemt!!!

Det er fint:D:D

Men jeg har forelska meg i Max jeg å:)

Alle har dobbeltnavn da... Per Mathias, Monica Therese, Mathea Marie og Even Nikolay, så har litt lyst på kanskje Max William???

Eller Kriz Eivind som skrevet..

Men nå skal jeg smake litt på Julian:D

TAKK!

Skrevet

Ja, vi falt helt for Max vi også :) Han skal ha mellomnavn han også, tradisjon i min familie, så akkurat nå har vi vel så og si bestemt oss for Max Liam. Far ville egentlig ha Max Leon, men mor fikk det som hun ville;)

Max Julian går jo fint det og da:)

Skrevet

Hehe!

Max Leon gikk jeg og snakket på I går...

Og Liam også faktisk, men uten Max foran!!!

Vi har lik smak i navn vi da:D

Max Julian og går, men da synes jeg Max William eller Julian alene eller med noe annet var finere!

Skrevet

Ja, veldig lik smak i navn :) Max, Leon, Julian, Liam og WIlliam er alle like fine enten om de står alene eller med et navn til :)

Skrevet

Hei hei...

Vi har bestemt oss for Max etter mye lobbyvirksomhet fra min side. Mannen nektet først og vi fant et annet navn: Emrik. Men i sommer har jeg og svoger, pluss mine søstre klart å overbevise mannen om at Max er tøft- og nå har han begynt å kalle spira Max :)) Så nå er det Max- han syntes det nå er kjempe fint. Storebror heter Felix og det er jo morsomt at begge får X i navnet sitt.

Skrevet

Veldig mange fine navn du nevner. Max Leon var veldig fint.

Jeg har tvillinger i magen og leker med navn selv. Hvis det blir to gutter har jeg lyst på Viktor og Isak:) Vet ikke om det er din smak da.:) Har ikke snakket med sambo om navn enda så dette er bare på tankestadiet for min del.:)

Skrevet

Både Felix, Viktor og Isak er flotte navn!!!

Viktor og Isak har jeg faktisk to gode kamerater som heter, så det blir litt nært..

Men Felix skal jeg absolutt tenke på!

Jobber også samtidig med å få sambo til å like Max William jeg:P

Skrevet

men du frøken chicka, det kan jo hende det er ei lita tulla der inne.. du kan jo ikke være 100% sikker :) hihihi....... så nå ble jeg nyfiken vet du.. hva er jente navnet du har klart da??? sånn i tilfelle bare ???

(å nei jeg har ikke tenkt å ta det fra deg... hihihi bare lurer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...