Gå til innhold

endeli har jeg også født!!:):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prinsessa kom til verden 1.aug kl 20.04, to dager over tiden.

Det var visst solformørkelse, og ikke fullmåne som skulle til med meg;)

Kort fortalt, så våknet jeg av noe jeg trodde var mageknip kl 05.15. men etter en stund skjønte jeg att det var rier som så vidt var begynt å komme. Vi dro til føden for en sjekk kl 08.00. Hadde da 3 cm opning og avflatet. Ble sendt hjem, og fikk beskjed om å komme tilbake kl 14.00.

Så da var vi hjemme og såg på solformørkelsen, lagde oss middag og prøvde å slappe av. Heldigvis dabbet ikke riene av, men ble gradvis sterkere. Dro tilbake til føden kl14. Da merket jeg att riene ble en del sterkere. Hadde 4-5 cm da. Kl 17 tok de vannet, og DA ble riene sterke!! Fy flate de var vonde! Rakk så vidt å få epidural, hadde da 7 cm. Og det var himmelen!:) Slappet av i ca 1 1/2 time, de undersøkte meg og jeg hadde 9 cm opning. Så begynte pressriene. Herlighet for en rar følelse det var! Det kjentest rett og slett ut som jeg skulle bæsje!;) Brukte 15 min på å presse ut jenta!:) det gikk kjempe fort synst jeg:) Og lille, tynne meg på 163 cm fikk trykt ut en unge på 4345 gram og 53 cm! jeg fikk helt sjokk når jeg såg hvor stor hun var!;-P

Og selfølgeli var hun verdens nydligste!<3<3<3<3<3

Selv om det var det vondeste jeg noen gang har opplevd, så er det det mest fantastisk jeg har opplevd!<3 jeg hadde en veldig bra fødselsopplevese!:-)

Tusen takk for meg, og masse lykke til til dere andre!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forresten.. inne på spå/horoskop spådde den ene att jeg kom til å føde den 1.aug, og det stemte!:) men jeg husker ikke hva hun het..

Skrevet

gratulerer!! gleder meg sånn selv nå :o)

Skrevet

For en utrolig fantastisk historie og smidig foedseel! Heldige deg... =o)

Gratulerer saa mye og lykke til videre. Tror jeg kopierer den om jeg kan, hehe....

Skrevet

Gratulerer så mye :-) Kos dere masse!

Gleder meg til det er min tur. Har termin på fredag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...