♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Har en peugeot 307 2001 modell, og den er det ikke isofix i. Går det ann og ettermontere det?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Vi har audi A4 vi da, men var og spurte om de kunne ettermontere dette, jada det kunne de.. Men det ville koste oss 2500!!! Da ble det ikke aktuelt likevel.... Er ikke sikkert det er like dyrt for peugeot da.. Det har jeg ikke spurt om.. hehe.
AO3 Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Søren, jeg visste ikke at det går an å ettermontere. Vi kjøpte base uten isofix, men jeg hadde gladelig betalt 2500 for å montere det hvis jeg bare hadde visst det på forhånd... Synes ikke 2500 er så ille, det er jo vanligvis det en bilmekaniker tar bare han puster på en bil.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Dette var bare for monteringen, altså, utstyr osv.. De skulle jo såklart ha den timesbetalinga utenom! Så visste de ikke hvor lang tid det ville ta.. Men måtte regne med mellom 2-8 timer, alt ettersom hvordan bilen var og sånn sa han.. De hadde visst strevd litt med en annen a4, før en gang, og de hadde måttet punge ut 8000....SÅH, vi droppa det=P
AO3 Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Åja, jeg trodde det var 2500 for hele pakka, inkl montering... Hvis det kunne ta "mellom to og åtte timer" er jo det en VELDIG stor forskjell i kroner og øre, de tar vel 800-1000kr timen mange steder, tror jeg. Hehe, vi hadde nok også droppet det da, ja. Godt å høre, at det altså var litt mer omfattende enn bare 2500kr, det hadde vært irriterende om det hadde kostet så lite, egentlig. Mtp at vi kjøpte base uten mulighet for isofix, mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå