Zitro Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Altså, jeg tenkte å lage sjokoladekaketog, marsipankake, boller, muffins og en gulrotkake til oss voksne. Når jeg begynner å tenke på det så blir dette kanskje frytkelig mye til 6 unger og 6 voksne??? Eller er det passe? Gubben er gla i rester forresten... :-) Det skal også bli pølser før kakene...
ツWonderfull Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 til barnebursdagen skal jeg bare lage sjokoladekake og muffins. Det blir også pølser og is. Når det er voksenselskap (for barnet) lager jeg også en marsipankake.. kanskje noen påsmurte rundstykker også.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Er nok litt i overkant ja til så få personer. Dette er noe jeg kunne laget til våre familiebesøk som pleier å bestå av 7-8 barn og 14-16 voksne og selv da er det mye igjen etterpå enda familiene er glad i kaker... ;-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Kan vel bli litt mye, med mindre de voksne spiser mye. Min erfaring er at barna nesten ikke har tid til å spise kaker og div, så jeg skal bare ha muffins (3 slag, men bare noen av hver) og en stooor sjokoladesjørøverskutekake fortrinsvis til barna og en annen "voksenkake". Vet ikke hvor mange vi blir, men kommer alle så blir vi 9 barn og 11 voksne. Mulig jeg lager noen boller i tillegg....
Zitro Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Da får jeg kanskje begrense meg litt mere da... hva om jeg fjerner muffinsene? det hjelper jo litt. Må ihvertfall ha marsipankaka (bestillt med tegning av yndlingstegnefiguren hans) Også lager jeg et lite sjokoladetog bare... :.-)
Zitro Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 Ogss dropper jeg også gulrotkaka, det kan jeg ha til familiebursdagen isteden da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå