Gå til innhold

Dere som har bh barn. Merker dere alle klærne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å stryke meg ihjæl jeg:op

Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,jeg tok en stryke dag på mandag :o)

Tar tid,men er nok verdt d...

Måtte bestille flere lapper og...

Men,merker dere hver eneste sokk???

Skrevet

Merker alle klærne, ja.

Før strøk jeg også på sånne lapper, men nå skriver jeg stort sett bare inni med merkepenn, jeg synes det er mye enklere.

Skrevet

dattra mi har gått et år i barnehage, og jeg har ikke merket noen ting. det går 12 barn i vår barnehage, så det er ikke noe problem. Men nå skal barnehagen flytte og den blir dobbelt så stor, så nå må jeg merke alt.

Skrevet

Har kun merket de "store klærene" som dress, regntøy, jakker, sko osv.. klistret noen lapper i andre klær og, men ga fort opp:p sååå er nok litt for sløv på den fronten...

Skrevet

stryker på begge sokka jeg:op å for en jobb må jeg si,skulle gjøre masse i dag mens lillemann sov men blir jo ikke ferdi me strykingen en gang hehe.

Skrevet

Ja, etter å ha miste mange plagg i bhg på bare ett år har jeg skjerpa meg og nå merkes alt!!!! ikke alle sokker, men noen... de som ligger i hylla i bhg. Ellers mekres alt av body og str.bukser, bukser, truser, t-skjorter ++

Skrevet

Får fortsette å merke hver eneste sokk jeg og da,selv om det er litt av en jobb ja :-P

Får jo snart masse merkelapper i posten...

Må merke alle klærne til storesøster som går på skolen og... Har ikke begynt enda,hehe

Skrevet

Vi har merket ALT som brukes i bhg. Har to bhg barn så det har blitt en del stryking ja :-)

Skrevet

kjøp en tekstiltusj i bokhandelen (30-40 kr), da går det kjempefort.

Skrevet

Alt utenom sokkene ja. Jeg hater å stryke da, så det gidder je gikke, bare skriver på navnet elelr initialene med en tekstiltusj i stede.

Skrevet

Jeg merker bare det tøyet som jeg er redd for at skal forsvinne:)

Alle yttertøy og dyre klær merkes, mens vanlige barnehageklær fra H&M lar jeg være og merke. For om noe av det forsvinner så kjøper jeg bare nytt:)

Skrevet

merker ytterklær, fottøy, drikkeflakser, matboks, sekker, votter, "superundertøyet" og klær jeg er redd for å miste , sokker, strømpebukser, bodyer og klær jeg ikke er redd for å miste bryr jeg meg ikke om å merke...sånt er uansett forbruksvarer og må skiftes ut jenvlig..

Skrevet

merker selvsagt ullsokkene.....siden de er hjemme strikka av oldemødrene..

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg merker ALT ja..ikke vanlige bomullsokker da, men ullsokker merker jeg...

Merker også smokkene:)

Har litt lite merkelapper igjen nå så jeg har brukt penn til å merke noe, men skal bestille mer lapper og merke alle de nye klærne snart:)

Skrevet

Nei de der merkelappene har jeg gitt opp. Et vanvittig arbeid å stryke de på, også detter de jo av igjen etter en stund. Så jeg har kjøpt tekstiltusj. Skriver bare initialene i sokker o.l. Høres ut som jeg merker alt, men jeg glemmer meg litt ut. Pleier og ta et skippertak innimellom, men det kommer jo fort noe nytt som jeg glemmer å merke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...