UpsyDaisy Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hvor mye grøtpulver bruker dere når dere lager velling?
Tredjemann på vei :D Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Det kommer jo helt an på hvor gammel babyen er og om den nå nettopp skal starte med annet enn bare melk... Til en på 3-4 mnd ville jeg begynt forsiktig med 1 teskje i ei flaske melk.
UpsyDaisy Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Han er 5,5 mnd. Jeg har brukt 2 toppede teskjeer i 200 ml, men synes kanskje det var litt lite. Derfor lurte jeg hva andre brukte;)
Prinsessemamma:-) Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Vet ikke hvor du bor, men du får kjøpt velling både ferdig på 200 ml. (samme str. som nan) og pulver til både havrevelling og maisvelling i Sverige - der er det også billigere for barnemat. På eurocash i Tøcksfors v Ørje er det 7,20 svenske kr. for en 200 ml ferdig nan f.eks. Ellers så har jeg sett de har 6 mnd og 8 mnd velling på noen norske matbutikker - Rema har ihvertfall hatt 6 mnd og Ica Maxi har hatt 8 mnd vellingen. Spurte Nestle på foreldre og barn messen hvorfor det var så vanskelig å få tak i velling her i Norge - de mente at det var det ikke etterspørsel etter....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå