Gå til innhold

Flere som skal teste man 11. august? Det skal jeg;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så spennende. Gleder meg masse til å teste. Blir det negativ, så får vi bare prøve igjen..hehe;) Kommer nok til å bli megaskuffa, men er i min 1.pp, så jeg forventer ikke positiv test heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM 12. august, så jeg skal teste ca. likt med deg.

Skrevet

Hei vennen (made in bed).

Haha, du klarer ikke å holde deg nei! Godt å se at det ikke bar er jeg som er testoman...:-D

Ååååh, det hadde vært såååååå gøy om vi begge ble gravid denne pp!

Stor klem

Skrevet

jeg har ikm den 8 eller den 9, men jeg har allerede sprukket, men det var negativt, men jeg er meger sikker på at jeg ikke er gravid, siden min kjære var ute på jobb da jeg hadde EL... men neste gang skal han være hjemme, da er vi suuuuper motivert på at det blir "napp"!HAHA Men ønsker dere lykke til, håper dere fortsetter på denne tråden, så får jeg se hvordan det går med dere!

Skrevet

14 august her. Tørr ikke håpe så fælt, blir bare så skuffa. Blir den positiv så blir jeg.... vettskremt.. skrekkblandet fryd.

Man vil så gjerne.

Skrevet

Hei,hei

Har IKM ca 14 august, så jeg skulle/skal også teste den 11 hadde jeg tenkt. Har bestilt g-test fra billigtesten som kommer i morgen tenker jeg,men så fant jeg en g-test(strips fra billigtesten) jeg hadde hjemme og tok den i dag tidlig, og da fikk jeg en super svak strek / skyggestrek !!!! Tørr ikke å glede meg for mye ennå, så nå venter jeg spendt på å få CBD g-testene i posten.

Skrevet

er ikke helt sikker på når jeg skal teste...mandag 11, eller tirsdag/onsdag! TR var 3 dager over tid sist pp og lurer på om hele syklusen tuller seg.vi får se=) har hatt merkelig mage den siste uken...murrer og gjør vondt når jeg snur meg brått osv. har sakt til meg selv at jeg ikke skal leite så masse etter symptomer denne pp og heller ta det som det kommer:D

ikke lenge igjen nå jenter! og jeg som begynner ferie på mandag også, hadde vert herlig om spiren satt denne gang:D

Skrevet

ca 14 august her også! venter i spenning!!!!!

Skrevet

spennende...har ikm ca lørdag...har sykluser fra 31 - 34 dager, så en gang mellom fredag og mandag har eg ikm... hade blitt hoppende glad vis det endelig klaffet!:-) har et bryst så er blitt litt større og ømt....hvorfor bare alltid det ene, forresten?? pleier av og til å være litt øm i det fram mot ikm uansett,, men denne måneden litt mer en vanlig... leter du etter tegn, så finner du dem:-) he,he:-)

lykke til alle sammen!!!

Skrevet

hadde IKM 5 august, hvis jeg har fulgt en normal syklus for første gang ever!

Men testet fredag 1, og da var det negativt.. Tenkte egentlig teste imorgen igjen, men prøver å holde meg til mandag, hvis ikke TR er kommet da..

Hadde ært gøy å teste positivt på brylluspdagen vår, som er 11 august :)

Skrevet

Jeg er en testoman. Noen flere som vil komme med liknende innrømmelser?? hehe.. Testa i dag..6 dgr til IKM. Det er jo selvmord!!

Skrevet

Titt tei her er en annen testoman ja...:-) Jeg har lovet meg selv at jeg skal teste i morgen tidlig og så ikke før på onsdag igjen. Tror jeg skal klare det siden jeg reiser på ferie i morgen... :)

Testeklem

Skrevet

Herregud, MADE IN BED.. Ikke rart du har langt svangerskap :+)

Sånn er det når vi er så utålmodige.. Har EL til helga og gubben skal på fisketur!!!

Skrevet

Hiver meg på denne jeg! Når tror dere jeg kan teste når første dag i siste mens var 19. juli, og jeg har sykluser mellom 24-26 dager??

Skrevet

Hehe A1973;)

Håper du får det flott på ferie! Skal ikke teste før til mandag nå jeg....eh...

Klem

Skrevet

JAPP;) Du kan ikke hete det.. jeg får så lyst på sjokolade hver gang jeg ser nicket ditt joooooooo. Hehe.

Ja, vettu.. meg og tålmodighet har samme etternavn!

Skrevet

Lillesprett: Lørdag eller søndag burde du kunne teste;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...