lillebror er " forsinket" Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg vasker 3 vaskemaskiner hver dag. Syntes det er mye jeg da. Hvor mye vasker dere??
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg har ikke akkurat et fast antall til dagen, men vasker nok litt mindre enn deg. Noen dager vasker jeg 4 maskiner, andre dager bare 1 og noen dager ingen og da angrer jeg som regel dagen etterpå. Men hvis jeg ikke er hjemme blir det slik.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Oij, du vasker MYE... Her er det 4-5 i uka..
lillebror er " forsinket" Skrevet 6. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg syntes ogsaa det er mue. Skulle tro at det var mindre siden vi bor her og at vi kun gaar i t-skjorte og shorts. Men saa kommer gutta hjem fra stranda fulle av sand. Saa har de fisket og toyet lukter, og plutselig har de vert paa stranda igjen......... Blir mye toy av slikt
blond Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Noen dager går vaskemaskinen i ett hele dagen, for så å ikke bli brukt. Orker ikke gjøre det samme hver dag, så da blir det periodevasking. Unntak blir det når minsten har bæsjet i trusen. De tar jeg med en gang!
Lykkeligmammatiltre Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Noen ganger blir det flere dager på rad, andre ganger flere dager uten klesvask, men blir nok en 3-4 i uka som må til, noen ganger mer!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Har ikke telt over.. Men føler jeg alltid kan sette på en maskin. Er aldri tomt i vaske haugen.. Og med en gang jeg slapper av en dag, og tenker at nå vasker jeg ikke klær idag, jeg ligger jo så godt ann, så går det kanskje to dager slik, så er det fult igjen.. Føler vi bruker masse klær. Bytter nesten klær å barna hver dag, av og til to ganger til dagen. Så kommer mine og mannens klær utenom. Og sengklær, håndklær og ytterklær.. En evig rund-dans. Godt vi slipper å gå i bekken og så takk til den som oppfant vaskemaskin og tørketrommel.
NoDoubt Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Kom på toy-tyggi nå. Den var jammen god:-) Jeg vasker ca. 8 maskiner i uka.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 noenganger 2-3 maskiner om dagen, andre ganger ingen... blir ca 7-8 vask i uka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå