Icerus Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hei igjen damer. Og velkommen til dere som er nye... Da var det på an igjen med ny pp for meg i alle fall. Går inn i vår 8 pp denne mnd. Og IKM i uke 35. Forløpig IKM for meg er 28 august, men TR er ventet alt fra 25-28 pga litt kortere syklus til tider. TR er endelig over etter forrige gang, og vi venter i spenning på el. Regnet ut at den skal komme ca 14 august, så er ikke så veldig langt unna nå. Går på omega tre og folat. Mens typen går på sink og selen. Ellers ingen ekstraordinere tiltak for at spiren skal sitte. Dersom den ikke sitter denne eller neste gang skal vi be om henvisning til utredning. Først ham, så meg dersom de ikke er noe i veien med svømmerne hans Er spådd klaff i september. Så der er jo egentlig neste gang og ikke denne... Men håper på at det skjer alikevel Lykke til til dere andre. Håper at der er flere som kommer til å være aktive her inne fremover. Litt gøy å bli godt kjent med dere som "muligens" har samme termintid som oss
Snuppa's mamma Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hei hei:) Henger meg på her, ikm ca 27 august. Venter også på el, ifølge babyverden er jeg mest fruktbar 10- 15 august tror jeg det var:) Så her blir det mye sengekos etterhvert;) Håper veldig det klaffer denne gangen, er i vår 3pp nå, men pga sykdom så håper vi det klaffer fort:) Så krysser alt jeg har!!! Går på omega3 og folat jeg og!!! Lykke til til alle andre ikm uke 35 jentene:)
Duftlyset Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 1.pp for meg. Har ujevne sykluser så jeg vet jammen ikke når EL er. Orker egentlig ikke å styre for mye med det, jeg bare håper det klaffer uten EL-testing og temp-måling Føler meg veldig-veldig-veldig klar for å bli gravid NÅ!
Nanamor Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Hei jenter. Jeg er kommet til 5pp nå, venter el 15 august og ikm 29 august. Så er en dag etter deg icerus. Og ja er skikkelig klar for at det skal klaffe snart, er skikkelig utålmodig... Krysser fingrene for oss alle, måtte det bli en mai baby! ) Lykke til.
Gullfisk80 Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Hei hei, Jeg er i 2pp, litt mer kjent med syklus nå enn forrige så dette blir egentlig første pp hvor jeg vet når omtrent el kan komme, så det blir mye sex til helgen og dagene etter. ;o) Vi har ingen barn fra før og har virkelig begynt å glede oss til å bli foreldre. Har foreløpig god tro på at det skal skje noe i løpet av høsten. Har blitt spådd graviditet i september, vet ikke om jeg tror på sånt, men jeg har også en god følelse for at det kan skje da. I mellomtiden får vi kose oss med mye sengeaktivitet! Masse lykke til, til alle sammen! )
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 er i 1.pp, har normalt en 25 d syklus, men forrige mnd var jeg 14 d på overtid pga operasjon, men håper å være tilbake på normal syklus nå, noe som skal tilsi IKM 28.aug. Har ikke no el test, men vi starter nok å prøve mer intensivt alerede til helga tenker jeg;) Så for vi håpe det klaffer med mange av oss;)
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 horfor skal gutten gå på sink og selen? Jeg går på omega 3 og folat, men typen tar ikke noe, derfor spørsmålet;) Lykke til
Nanamor Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Dytter litt på denne jeg... En uke til el og tre til ikm..leenge å vente... Greit å ha noen å skravle med i mellomtiden
Christiin Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Hei alle sammen! Melder meg inn her:) 2PP for oss, egentlig den fjerde men TR uteble i 2 (!!!!) mnd, så da regner jeg ikke med de:P Har ugjevne sykluser (tydligvis?) så regner med at jeg har eggløsning ca 10 aug, men spiller med åpne kort:P IKM skal være 25-26 aug:) Så her er og har det vært sengekos annenhver dag siden 4 aug, men nå vurderer jeg hver dag.. Det er vell bedre at kvaliteten på svømmerne kan bli litt redusert dagene rundt eggløsning, enn å ha samleie annenhver dag og gå glipp av eggløsning? Ønsker alle lykke til, håper spiren sitter denne PP:)
Icerus Skrevet 9. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2008 Hei Blondie Sink skal bedre mannens svømmere. Men det tar noen mnd før de har noen virkning da spermiene bruker langt til på å bli "klar" fra produksjon til "utskytning". Selen husker jeg ikke i farten....
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 Jeg også vil være med her! Har IKM 30 Aug. tror jeg. Går på min første pergo kur, og tok siste tablett igår. Så nå får jeg bare krysse fingrene for at EL kommer!! Noen som vet om wild yam er bra å ta etter EL?? Har sett at det har vært en del skrinving om det her inne på forumet.
Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 10. august 2008 #12 Skrevet 10. august 2008 Vi er i første pp etter en SA 3 juli, akkurat ferdig med TR så nå er det bare å sette igang. Jeg aner jo ikke hvor lang syklusen min er men er vel noe rundt uke 35 så jeg hopper meg på her!!
*Emilie* Skrevet 10. august 2008 #13 Skrevet 10. august 2008 Hei, første pp for meg. Testet positiv på el-test i dag, så jeg regner med IKM i midten/slutten av uke 35. Synes dette er veldig spennende
Mamma-til-3-jenter Skrevet 10. august 2008 #14 Skrevet 10. august 2008 Hei hei!! Jeg har også ikm i uke 35, en gang. Vet ikke nøyaktig hvilken dag, da syklusen min kan variere med noen få dager. Er i 5. pp nå, og hååååper så veldig på en liten baby i magen snart... Er lei av å vente nå...
MaMia♡ Skrevet 10. august 2008 #15 Skrevet 10. august 2008 hei hei:) Vi er vår 1 pp. IKM er forventa den 29.august hvis jeg har en normal syklus på 28 dager. Slutta på p-pilla for litt over 2 uker siden så skal bli spennende å se om jeg får regelmessig syklus.. Uansett så tenker vi å "kose" oss ca annahver dag, så kanskje det skjer noe:) Mannen er ikke helt med på å "planlegge" barn nå, men jeg er veldig klar. Men han vet jeg har slutta på pilla og vi bruker ikke noe annet, og han sier at han hadde blitt glad hvis jeg ble gravid.. så da får vi se da:) lykke til alle samen:)
Oo Miss Sophie oO Skrevet 11. august 2008 #16 Skrevet 11. august 2008 Heisann! Kom meg med her med et nødskrik...IKM 31 aug. Sluttet på p-pillene for ca 3 uker siden og om jeg har 28 dagers syklus er det el ca 16 aug. Dette blir spennende. Har bunkret opp med el-tester og det som er for å prøve å få det til å klaffe. 1 pp, men alltid like utålmodig når jeg først har bestemt meg for noe. Håper bare ikke p-pillene har surret for mye med systemet mitt...har jo tross alt gått på dem de siste 12 årene. Nesten litt skummelt å ha sluttet på dem nå... Man bruker jo ungdomstiden og første voksentiden til å prøve å ikke bli gravid... Nå føles det som om jeg et ute og svømmer på dypt vann uten redningsvest for første gang... Skummelt på en litt god måte.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #17 Skrevet 11. august 2008 Henger meg på her med dere jeg. IKM er 29-30 aug og el rundt 14-15. Jeg og sambo har prøvd litt halvhjertet i sommer, men har vært så mye på farten at det skulle vært max flax om vi hadde fått til noe. Sånn sett kan vel vi si at dette er 1pp, og jeg regner ikke med at vi er så heldige å få til på første forsøk, men det hadde vært stas om det hadde gått. Jeg har hatt helt regelmessig 28dagers syklus i alle år, og regner med at det skal gå greit å telle frem til el. Vi får se, første gang dette her. Litt skummelt, men ganske så klar for en liten bebis nå, for ikke å snakke om sambo, han er klar han! Gleder meg til å følge med dere, se hvem av oss som får en super avslutning på uke 35 :-)
MiMa09 Skrevet 11. august 2008 #18 Skrevet 11. august 2008 Her er en til med IKM uke 35, i slutten en gang og el en av dagene i slutten av denne uka. 1pp nå, så har ikke allverdens forhåpninger, men forventningsfull er man for det :-) Blir spennende å se hvordan det blir med oss!
KineMI Skrevet 11. august 2008 #19 Skrevet 11. august 2008 Min første pp etter pilleslutt. Tror jeg er på dag 18, har testet el siden dag 15 og ikke fått noe el enda. Tror jeg har IKM den 25 august.
påtjukken Skrevet 11. august 2008 #20 Skrevet 11. august 2008 hei jenter.. ikm her er 30 august tror eg.. (ustabil syklus etter p-sprøyta) men det merklige er at eg allerede har hatt el... testen var iallefall positiv... så spennende dette.. men eg er forberedt på at det kan ta tid, for tok 1 år sist... er no i 3 pp... gleder meg til å bli tobarnsmor:)
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 11. august 2008 #21 Skrevet 11. august 2008 hei! 14pp denne gangen.håper på en spire nå. andre kur med pergo,og denne gangen dobbel håper på el rundt den 15 og ikm den 29. skal begynne å teste etter el fra og med onsdag så skal bli spennende
KineMI Skrevet 12. august 2008 #22 Skrevet 12. august 2008 Dag 19 og fortsatt ingen pos. el test ;( Skal teste til dag 22 så får jeg vente til neste syklus med å teste.
påtjukken Skrevet 12. august 2008 #23 Skrevet 12. august 2008 uff... dagene går såå seint... vil jo teste om eg er gravid snart, men er jo evigheter til.. vet ikkje helt når eg kan teste siden eg hadde veldig tidlig el denne mnd, men venter nok til ikm dato... tviler på eg er gravid, men håper og at syklusen min har stabilisert seg:)
Nanamor Skrevet 12. august 2008 #24 Skrevet 12. august 2008 Tiden mellom el og ikm skal vel være akkurat 14 dager, eller har jeg misforstått...? Så vet du når el har vært er det jo bare til å telle... Jeg har el på fredag, og herregud så sakte tiden går, holder på å gå på veggene her... de siste mnd har jeg nesten ikke tenkt på det, men nå er jeg så sinnsykt klar for å bli gravid - utålmodig JA! Har en del billigtester liggende så blir nok tidlig testing denne mnd, tror ikke jeg klarer å vente til tanta kommer denne gang nei.....
påtjukken Skrevet 12. august 2008 #25 Skrevet 12. august 2008 etter p-sprøyta kan det være såpass klyss i syklusen at en kan få el to ganger... denne gangen fikk eg el to-tre dager etter eg var ferdig med tr så veldig klyss her, så gjenstår bare å se om eg ble gravid eller om syklusen begynner å stabilisere seg... men etter sånn den skal være så har eg ikm 30 august... men vet jo ikkje helt sikkert, men håper jo på at den kommer da... (eller ikkje kommer pga bebi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå