Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dag igjen her inne... hopper over til siste trimester i morgen..

er i dag 28+0.. utrolig fort tida går... :) så sykt å tenke på at d bare er 12 uker igjen til termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende!! Lykke til videre... :-)

Du er 10 uker lenger på vei enn meg og da føltes det bare som om at jeg har sååååå lenge igjen :-) Husker fra forrige svangerskap at tiden gikk ganske så fort, så jeg satser på at det gjør det denne gangen også. Skal på UL på Stavanger U.S på fredag og det blir spennende å se om det blir gutt eller jente. (Har en jente fra før av...)

Lykke til! Veldig fine bilder av magen din forresten... :-)

Skrevet

tusen takk for d... :)

så du kommer fra rogaland.. jeg bor i sandnes jeg da...

ja d er spennende med ul... tida gikk fort etter ordinær ul syns jeg.. den har bare flydd.... og vi har så mye igjen og ordne, skjønner ikke hvordan vi skal få tid til alt sammen....

lykke til:)

Skrevet

tiden går utrolig fort! ;)

Tittet på aviditene dine jeg også. Kjempe fin mage! Du fikk tidlig mage da! Klarte vel ikke å skjule graviditeten så lenge kan jeg tenke meg. hehe ;)

lykke til i siste del av svangerskapet og nyt tiden! Det går såååå utrolig fort!!

Skrevet

ja magen kom fort i begynnelsen, men jeg syns d har dabbet litt av nå...

klarte ikke å skjule graviditeten lenge nei.. hehe....

lykke til du også... :)

ja d er skummelt å tenke på at tiden bare raser forbi...

Skrevet

Kan love deg at dere har utrolig mye å glede dere til.

Jeg kjenner at jeg tar ting litt mer med ro denne gangen enn da vi fikk nummer 1. Hi hi... Litt rart... Gleder oss såååå, men nå styrer jeg ikke på med alt som må kjøpes inn og sånn. Men men, det kommer nok etterhvert denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...