Gå til innhold

ikke i dag heller.....


Ayla78

Anbefalte innlegg

.. fikk meg noen gode rier i natt, men de dabbet av og i dag føles fødselen like langt unna.. Hmm hadde nå håpet at jeg skulle være i full vigør med å føde nå men istedet så sitter jeg her og venter atter en dag. sukk.. Komme nå snart lille vennen min c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg!!! Hatt 12 netter med skikkelige vonde kynnere/svake rier. Får ikke sove og er hver natt sikker på at nå MÅ det være i gang og så dabber det av på morgenen. Blir gal av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vet akkurat hvordan du har det!

Jeg våkner like skuffa hver morgen jeg også!

Har termin I DAG!

Har ikke hatt noen rier enda da, men trøster meg med at fødselen kommer uten forvarsle på noen:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaada.. venter og venter.. Ingen rier på meg heller, men har ikke for vane å ha kynnere heller.. Er litt rar i magen i dag, men kjennes mer som mageknip ganske høyt oppe på magen, riene er vel mest "stasjonert" nederst? eller??? Husker ikke helt fra forrige gang, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, godt å høre at flere er utålmodige. Masse kynnere hver dag, men ingen fødsel starter... Var på kontroll i går, og da sa jordmora at hodet var festet, det er jo bra =) Termin på mandag, men likevell SÅ klar for å føde nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...