nina79 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Er så lei av å ligge våken hver natt.. Jeg kjenner nå at når jeg drar litt i brystvortene kommer de tilbake. Er dette noe som kan sette igang fødselen eller bare lurer jeg meg selv med masserier? Kanskje bedre å gå ut å løpe i trapper..
Mojo1 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg har også vonde kynnere/rier om natten, men ikke om dagen. Men for min del forsvinner de når jeg står opp og beveger meg, så jeg tipper det er kynnere. Jordmor sa iallefall til meg at jeg burde konsentrere meg om å samle krefter og prøve å sove videre dersom riene begynner om natten. Ingen grunn iflg henne til å begynne å traske rundt. Men for noen har det jo fungert, så hvem vet... Tror det finnes like mange "løsninger" på dette her som det finnes fødsler :-)
Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 jeg har det også slik, men prøver å sove videre - det gir seg om morgenen. Har det bare noen ganger på dagtid. De er ofte veldig kraftige på natta. Jeg har hørt at kynnere ikke skal være vonde, men at det da er rier, stemmer det? Alt er vel bare et tegn på at livmora gjør seg klar til fødselen - er lenge igjen for min del, 8 uker.
2 fine små Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Samme her, har hatt det over en uke, slimproppen gikk sakte forrige uke og haapet paa foedsel hver dag, hehe.....men naa er jeg rolig og vet jeg blir satt i gang fredag om intet skjer foer. Vil da vaere 2 uker over UL termin. Lykke til!
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Omvendt med meg, jeg går hele dagen med en eneste konstant kynner, og det tar seg opp noe helt sykt på kvelden, men når jeg da sovner så gir det seg. Slimproppen min begynte å gå på fredag, så jeg har jo vært LITT forventningsfull, men jeg må bare innstille meg på noen uker enda. Termin 19.august.. Puste og pese
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå