Gå til innhold

Hvem staar opp med barna???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset er det alltid meg :-(

Kanskje fordi at jeg er hjemme og han jobber. Men hadde vert deiligt aa sove lenge en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå går de i b.hage og han jobber, og jeg er sykemeldt står han opp med de og leverer de i b.hagen. I helgene står vi av og til opp sammen, men som regel blir det han. Iallefall nå som jeg er gravid og sover veldig dårlig..

Skrevet

Mannen er først oppe uansett, så i helgene er det han:) I hverdagen er det meg, men tuppa sover jo til rundt 7 uansett, så det er jo ikke sånn ekstremt tidlig. Guttungen er et utpreget b-menneske og må vekkes også i helgene...

Skrevet

Hm for et rart spørsmål, er ikke det en selvfølge at mamman skal stå opp? (det hadde min sambo tenkt hvis han så dette innlegget)

Vi har ei jente på 3 år og 3 mnd og en gutt på 1 år og jeg kan telle på fingrene hvor mange ganger han har stått opp med de. Det inkluderer også de gangene vi har stått opp sammen.

Hvis han skal stå opp når storesøster kommer ned så ligger han minst 1/2 time i senga mens hun går rundt og maser og roter og plager og ødelegger ting uansett. Så jeg kan like godt stå opp. Og jeg går jo for det meste hjemme mens han jobber 100% og masse hjemme i tilegg.

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

I det siste har det vert litt sånn at vi har tatt en unge hver..

Skrevet

Vil så absolutt ikke si at det er en selvfølge at mor står opp med barna.

Syns det må komme litt an på situasjonen... er noen hjemme og den andre jobber, syns jeg at den hjemmeværende skal stå opp med barna i hverdagen... jobber begge må jo begge opp uansett...hehe:)

Om helgene bruker vi å bytte på, eller så står vi opp begge to:) Barna mine sover jo uansett til kl 8.30 når de ikke blir vekket:)

Skrevet

Når vi har fri så bytter vi på å stå opp, annenhver dag. Men i de 5 ukene vi har vært bortreist i sommer så har vi alle stått opp samtidig, kan jo ikke sove vekk fine sommerdager. ;o)

Skrevet

Vi bytter på hvem som må stå opp. Det er fantastisk:))

Skrevet

I hverdagene når vi begge skal tidlig på jobb og sønnen skal i bhg, da står vi opp samtidlig. Når vi ha fri alle tre, så bytte vi på å stå opp tidlig. Ha alltid gjort det når det er helg, og ferier.

Skrevet

Vi bytter litt på det, er mest samboern nå, han er sykemeldt nå ,og har mulighet til å sove og slappe av hele dagen.

De dagene jeg har sene kvelds vakter (til 23.15) får jeg alltid sove lengst.

Nå har jo jeg jobb, så de dagene jeg uansett skal på jobb 8.30 så står jo jeg uansett opp, så får samboern sove til jeg må dra. Han steller henne, gir henne mat og leverer henne i barnehagen.

Skrevet

Det er nok jeg :-) Hver eneste dag. Er alene med 3, så det er ikke så rart at det faller på meg hver dag. Men i helgene gjør eldstemann på 9 en god innsats med å se etter småsøsken så mor kan ligge og slumre i sengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...