Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Heisann, lurer pårfaring med om noen har bruk av denne kremen. De siste par mnd har jeg har så vondt i skjeden. Var hos gynekolog som ville gi meg tabletter, men da jeg spurte om de gikk ann å bruke når en var gravid, fant han u at det ikke gjorde det. Så derfor skal jeg visst bruke daktacortkrem. Er det noen andre som har brukt den i skjeden mens de var gravide? Vet det skal være litt hydrokortison i den..
knerta Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hei! Fant dette i felleskatalogen, håper det er til hjelp! Graviditet/Amming: Studier og lang erfaring indikerer ingen økt risiko for misdannelser ved dermal bruk av mikonazol og hydrokortison under graviditet. Preparatet bør ikke brukes over store hudområder under graviditet. Mikonazol og hydrokortison absorberes i liten grad over huden. Det er lite sannsynlig at barn som ammes påvirkes. Brystvortene må ikke påsmøres rett før amming.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Tusen takk for svaret. Da skal nok disse plagene mine ordne seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå