Gå til innhold

Hva er deres favoritt-pålegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det Gilde Go` og magen salami med agurk på - nam nam! Spiser Solruta Spelt knekkebrød med det på hver morgen - må ha det, bare må ha det....;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krydderskinke, UTEN snerk, fra Gilde:-D

Skrevet

hm... jeg husker ikke hva den heter men en veldig gul og myk ost som kommer i had plast enbalarsje.. hehe.. den er i hvertfall god. med grønnsaker og nystekt brød og masse smør :-)

Skrevet

På brødskiven til frokost er det alltid syltetøy, ellers er favoritten om dagen russisk rekesalat med masse pepper

Skrevet

Ryvita med go og mager leverpostei med rødbetsalat! Fast pålegg på 1 av knekkebrødene. Varierer på de andre men må ha det må minst ett!

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Elsker ciabatta med italiensk salat og kavli skinkeost (sånne osteskiver med skinkebiter i). Gjerne litt agurk og paprika på også! nam, det skal jeg ha til lunsj!

Skrevet

Jeg må si sardin i tomat... med visshet om at mange rynker på nesen. Men jeg eeeeelsker det!! :DD

Skrevet

Hvitost! Er masse annet jeg har dilla på i perioder, men kommer alltid tilbake til Norvegia til slutt ;-)

Skrevet

Her går det litt sånn i perioder. Men akkurat nå er det Gred-ost. Namenam!

Skrevet

Favoritten min er brunost på knekkebrød, eller på nybakt brød og en god kopp te ved siden....favoritten min :)

Skrevet

spetakkel tar du det sammen? det har jeg aldri prøvd

brunost og leverpostei er også digg, sammen

Skrevet

He he, nei hver for seg. Mine to favorittpålegg ;-)

Sikkert ikke så ille sammen heller forresten...

Skrevet

hehe... syns det hørtes rart ut sammen. men vi får prøve det begge to. kan jo hende det er super godt... hehe (har ikke data om dagen, derfor du ikke ser meg her så mye :( )

Skrevet

Salami med feta ost,rødløk,tomat,salt og pepper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...