*Rutletutt* Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Her er det Gilde Go` og magen salami med agurk på - nam nam! Spiser Solruta Spelt knekkebrød med det på hver morgen - må ha det, bare må ha det....;o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Krydderskinke, UTEN snerk, fra Gilde:-D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 hm... jeg husker ikke hva den heter men en veldig gul og myk ost som kommer i had plast enbalarsje.. hehe.. den er i hvertfall god. med grønnsaker og nystekt brød og masse smør :-)
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 På brødskiven til frokost er det alltid syltetøy, ellers er favoritten om dagen russisk rekesalat med masse pepper
frk Nilsen Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Ryvita med go og mager leverpostei med rødbetsalat! Fast pålegg på 1 av knekkebrødene. Varierer på de andre men må ha det må minst ett!
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Elsker ciabatta med italiensk salat og kavli skinkeost (sånne osteskiver med skinkebiter i). Gjerne litt agurk og paprika på også! nam, det skal jeg ha til lunsj!
trippeltopp Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Jeg må si sardin i tomat... med visshet om at mange rynker på nesen. Men jeg eeeeelsker det!! :DD
Gjest Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Hvitost! Er masse annet jeg har dilla på i perioder, men kommer alltid tilbake til Norvegia til slutt ;-)
lille_Harepus Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Her går det litt sånn i perioder. Men akkurat nå er det Gred-ost. Namenam!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Favoritten min er brunost på knekkebrød, eller på nybakt brød og en god kopp te ved siden....favoritten min
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 spetakkel tar du det sammen? det har jeg aldri prøvd brunost og leverpostei er også digg, sammen
Gjest Skrevet 6. august 2008 #13 Skrevet 6. august 2008 He he, nei hver for seg. Mine to favorittpålegg ;-) Sikkert ikke så ille sammen heller forresten...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. august 2008 #14 Skrevet 6. august 2008 hehe... syns det hørtes rart ut sammen. men vi får prøve det begge to. kan jo hende det er super godt... hehe (har ikke data om dagen, derfor du ikke ser meg her så mye )
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 6. august 2008 #15 Skrevet 6. august 2008 Salami med feta ost,rødløk,tomat,salt og pepper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå