Gå til innhold

Prater barna deres på ca 1 1/2 år mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier de mange ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke noe serlig.

Han sier mamma, pappa, se, bil, min og i det siste har han begynt og si bø også holder han hena foran fjeset og tar de bort.

Han sjønner det meste som blir sagt til han da, bare han vil hehe

Skrevet

Det kommer flere og flere ord for hver dag:o) Veldig morsomt!! Sier navnene til søskenbarna sine, bestemor, tante, bil, buss, båt, hund, fugl, se på den, næmen, mamma, pappa, mais osv osv. Hun forstår nesten alt vi sier til henne også!! Hun har også lært seg ord som plaster, au osv siden hun har vært på sykehus i 3 uker i sommer....

Skrevet

Munnen går i ett sett.

Ikke alt er like forståelig da,men hun sier veldig mange ord,og om de ikke er helt korrekte,så ligner de originalen :)

Skrevet

Hedda prater en hel del nå!

Det er mest enkle ord som ulike dyrelyder, bil, ja, nei, mamma, pappa, Hedda, off -vamt, se, sutt, tiss, æsj, mage, ut, les, bok, dusj, truck (pappa kjører truck på jobb og det er kult!) osv. Ho sier også frokost, middag og mat.

Ho er ellers flink til å gjøre seg forstått når det er noe ho ikke klarer si.

Ellers er vi egentlig minst like imponert over hvor mye ho forstår av det vi sier og gjør, ho får jo med seg absolutt alt! Her en dag nevnte jeg ved middagsbordet til mannen min at jeg måtte henge ut klær på snora etterpå. Og da jeg stod å satte i oppvaskmaskinen, var Hedda plutselig på vei ut i hagen med en genser og en truse hun hadde funnet i skapet mitt -hun skulle henge det opp på klessnora!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...