Gå til innhold

Magen sunket,noe på gang????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei ville bare forhøre meg litt. Magen min har nå sunket betraktelig, ingen problem med pusten nå:). Har noen erfaring med om det kan skje noe snart? Har masse kynnere gjennom hele døgnet. Er i uke 36+3, 3 barnet. Man glemmer så fort hvordan det var tidligere...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er nå i uke 37 + 3, og magen min sank plutselig for et par uker siden. Den var høy og helt uten videre var den sunket betraktelig, men tror det er vanlig uten at fødsel er på gang. Hodet har begynt å feste seg hos meg nå da, så han har vel bare lagt seg litt mer ned og til rette før fødselen :-) Men hvem vet, kan jo være individuelt at for deg nærmer det seg fødsel selv om det ikke gjorde det for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage har sunket godt denne uken og jeg er 37+3 i dag. I tillegg sa jordmor at hodet hadde festet seg (var på kontroll i dag). Har i alle fall sterkere tro på at en fødsel er nært forestående i fht til sist jeg var gravid. Siden jeg er andregangs ble jeg lykkelig overrasket da jeg fikk vite at hodet var festet denne gangen, for det var det ikke sist og alt endte i igangsetting og keisersnitt. Har også masse sterke kynnere, noe jeg har hatt store deler av svangerskapet. Kynnerene er så sterke at jeg må stoppe opp og helst sette meg ned å puste godt når det står på som verst. Tar alt som gode tegn på at jeg snart er i mål i alle fall uansett om det skjer i morgen eller om tre uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen sank i uke 34 sist svangerskap, og da fødte jeg i uke 35....Magen sank i uke 34 denne gang også, og baby ligger godt ned i bekkenet, men jeg går her enda, og legen sa jeg nok måtte belage meg på å gå til termin....Så jeg vet ikke om det at magen synker er ensbetydende med at fødselen er nært forestående....

 

-Føde skal vi jo snart alle i augustklubben, så fødselen er jo på en måte nært uansett(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...