To små, med øyne blå :-) Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Babyen vår sover hele tiden. I går var hun våken i max 2 timer til sammen. Hun er snart en uke gammel. Hun våkner, spiser, bæsjer og sovner igjen. Vi kan vekke henne og få kontakt med henne, men hun sovner igjen med en gang. Kan ikke huske at storesøster var slik. Hun sov mye hun og, men var mer våken... Hvor mye er det vanlig at de sover den første tiden?
Minnie Mom Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Tror det meste er normalt, så lenge babyen legger fint på seg. Tulla vår sov nok 20-22 timer i døgnet første tiden.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Min 2 datter bare sov og spiste hun oxo.Hun sov omtrent hele tiden de 2-3 ukene. Nytt for meg da første datter omtrent ikke sov i det hele tatt. Føltes iallefall slik! Men nå som min nr 2 er 9 uker er hun litt mere våken. Får kontakt med henne og hun smiler og ler. Nyfødte er som regel ikke så mye våkne. Men det kommer!
To små, med øyne blå :-) Skrevet 6. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2008 Ja, da slår jeg meg til ro med at hun har det bra. Hun har tatt igjen fødselsvekta si allerede, så det er ikke mangel på mat i hvertfall =) Bare husker at storesøster var mer våken.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Sønnen min er to uker nå. Han sov mye frem til i forgårs. De siste par dagene har han vært mer våken. Men blir sutrete dersom han er våken for lenge av gangen. Han er stort sett fornøyd, og legger fint på seg, så jeg antar han har det fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå