Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Snille filmer som Alvin og gjengen,Gråtass og Den utrolige reisen (sistnevnte har han lært masse av). Og da lærer han ting å si,som gjerne kommer upassende. I butikken til folk: -Pass deg a,din flatfjesa rumpesnuser! -Flytt deg a tjukken! -Hallo din gamle sjokolade -Hei din surpomp -Osv,osv... Kommer ikke på alt nå... Huff,er sååå kjett når han sier slikt til mennesker han møter i butikken. han skjønner på en måte ikke hvor stygt der er... Har forklart og forklart... Tror dere folk skjønner att han BARE er 3 år,og ikke blir sinte lissom???
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg vet hvertfall at om en 3-åring hadde sagt eller kalt meg slike ting, så hadde jeg bare ledd. Han er bare 3 år, og vet ikke bedre. Men du kan fortsette å repetere for han at det er stygt, så vil han etterhvert skjønne det.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Ja,samme tenker jeg,att det er greit å repetere hele tiden,att det er stygt å si. Og det er jo rundt 3 års alderen att tiss,bæsj og alt stygt på en måte er gøy... Så folk flest forstår vel... Han gik rundt å sa her hjemme en dag "la meg bare dø" hele tiden... Da jeg såg på filmen,Den utrolige reisen såg jeg hvor han hadde det ifra... hehe,huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå