Gå til innhold

Jeg er så glad!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt er bare helt herlig i dag!

I går var jeg på shopping. Kom hjem med litt klær og kurv til babyen. Fikk tak i Moses kurven til Fru Lyng til halv pris, og den er så søt! Har ingen ting i mot å handle på tilbud...

I dag var jeg på vanlig kontroll, og legen fant hjertelyden med en gang! Alt var bra med den lille:) Og alle prøver fra forrige kontroll var som de skulle være!

Så når formen min er bra i tillegg, så kan jeg bare smile og le:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei så kjekt at alt går fint og er bra. jeg lurte på hvor du fikk tak i kurven har sett etter en slik kurv men har ikke funnet noe enda.

Skrevet

Hvis du går inn på barnashus.no, så ser du kurven jeg har kjøpt på forsiden. Det går også an å kjøpe stativ til den. Hos Barnas Hus og Fru Lyng koster den opprinnnelig 999,-. De har mange forskjellige farger og mønster å velge mellom.

Enkelte Fru Lyng butikker skal omprofileres og selger den ut til 499,-. Dette gjelder bl. a. Ski, Citypassasjen i Oslo og Strømmen. Men kurvene er populære og går fort. Jeg kjøpte på Ski, og de hadde fortsatt noen igjen:)

Skrevet

den moses kurven var helskjønn!! Titta på barnas hus siden nå. Hvilken farge har du kjøpt i da ?=)

Skrevet

Jeg kjøpte den hvite og sorte. Det er litt vanskelig å se på nett, men mønsteret er forskjellige tegninger av kaniner. Veldig søte. Dessuten så har den jeg har kjøpt et veldig mykt fleecepledd. De andre er stort sett strikket i stoffet og kurven og i pleddet.

Og ikke minst så er den kjønnsnøytral. Vet ikke hva jeg får enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...