"Liten" lykke Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Alt er bare helt herlig i dag! I går var jeg på shopping. Kom hjem med litt klær og kurv til babyen. Fikk tak i Moses kurven til Fru Lyng til halv pris, og den er så søt! Har ingen ting i mot å handle på tilbud... I dag var jeg på vanlig kontroll, og legen fant hjertelyden med en gang! Alt var bra med den lille:) Og alle prøver fra forrige kontroll var som de skulle være! Så når formen min er bra i tillegg, så kan jeg bare smile og le:)
anneeide Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 hei så kjekt at alt går fint og er bra. jeg lurte på hvor du fikk tak i kurven har sett etter en slik kurv men har ikke funnet noe enda.
"Liten" lykke Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Hvis du går inn på barnashus.no, så ser du kurven jeg har kjøpt på forsiden. Det går også an å kjøpe stativ til den. Hos Barnas Hus og Fru Lyng koster den opprinnnelig 999,-. De har mange forskjellige farger og mønster å velge mellom. Enkelte Fru Lyng butikker skal omprofileres og selger den ut til 499,-. Dette gjelder bl. a. Ski, Citypassasjen i Oslo og Strømmen. Men kurvene er populære og går fort. Jeg kjøpte på Ski, og de hadde fortsatt noen igjen:)
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 den moses kurven var helskjønn!! Titta på barnas hus siden nå. Hvilken farge har du kjøpt i da ?=)
"Liten" lykke Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Jeg kjøpte den hvite og sorte. Det er litt vanskelig å se på nett, men mønsteret er forskjellige tegninger av kaniner. Veldig søte. Dessuten så har den jeg har kjøpt et veldig mykt fleecepledd. De andre er stort sett strikket i stoffet og kurven og i pleddet. Og ikke minst så er den kjønnsnøytral. Vet ikke hva jeg får enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå