Mille** Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Her tyter det ut, har faktisk ikke prøvd å få på meg jeansen engang, tviler på det blir så veldig lekkert. Så her har jeg funnet fram joggeskoene igjen, og rockeringen må nok fram den også, + pilates filmen. *gi meg styrke*
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Styrke sendes =)))))))))
La Perla Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Har klart meg ganske bra. Etter første del av ferien hadde jeg ikke lagt på meg i det hele tatt. Men nå i siste runde var jeg veldig "løssluppen" med maten, og rørte lite på meg, så nå viste vekta ett kilo opp på 1 uke. Jeg skal også sette i gang med skjerping, skulle uansett litt videre ned i vekt, for jeg nklarte ikke på komme helt ned dit jeg ville før ferien. Har også kjøpt nye joggiser.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 NEI!!! He he jeg begynte på slankern for godt 3 uker siden så jeg har gått ned 3 kg. Jeg er kjempefornøyd, for etter jeg fikk lillebror har jeg gått sakte men sikker nedover i vekt, men stagnerte der jeg var før jeg ble gravid. Men nå har jeg som sagt komt meg under der og er på vei videre nedover =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Henger meg på her.. Jeg er jo gravid og skal jo legge på meg, men har sklidd helt ut i sommer. Har spist veldig veldig mye usundt og trimmet lite og ingenting i varmen.. Hadde lagt på meg 1 kg pr uke de siste 5 uker. Så nå prøve eg å stoppe den trenden.. Kan jo ikke fortsette sånn.. He for mange uker igjen enda.. Så kokte meg grønnsakssuppe på mandag så eg kan ha som mellom måltid å kveldsmåltid.. å slutte med sjokolade og potetgull, men det blir hardt.. Så iallefall redusere det til ett minimum.. Trim blir det jo lite av da, men får prøve å gjøre noen bevegelser her hjemme. Å gå korte turer..
2 små orkaner Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Nei, min er sjokolademage. Har store planer om å bli litt mer aktiv. Kan ikke slanke meg effektivt enda da jeg stadigvekk ammer, men kan godt gå en ekstra tur eller hoppe litt mer på dansematten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå