Gå til innhold

I dag begynner svangerskapspermisjonen min. :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God permisjon:)

Når den starter vet man at det nærmer seg...

Jeg kommer etter på mandag;)

Lykke til med alt som venter!

Skrevet

Tusen takk! Ja, 3 uker er ikke lenge igjen, det går fort. :)

Skrevet

Så deilig :-D

Da ligger du akkurat en uke bak med :-) Startet forrige onsdag, tenk at det har gått en hel uke allerede!! Er deilig med permisjon, kunne styre dagene selv og gjøre det en har mest lyst til.

Nå har jeg vært litt uheldig og fått halsbetennelse da, er litt bedre i dag så det går vel straks over :-)

 

Du får ha lykke til:-)

 

 

 

Skrevet

Ja, der ser du. Nå har du bare 2 uker igjen. Det er ingenting. :)

 

Den siste tiden går fort. Jeg har en gutt på 3 år hjemme også, så da går den ekstra raskt. Han begynner ikke i barnehagen før om 1 1/2 uke. Det blir deilig. 1 uke for meg selv, hvor jeg kan slappe av og samle krefter på dagtid.

 

Lykke til til deg også! :)

Skrevet

Min begynner også idag:o) Har du termin den 27?

Skrevet

Ja. :) Skal føde på Drammen sykehus. Hvor skal du føde?

Skrevet

jeg har termin den 28. Blir spennende å se om du får før meg. =) Skal føde i trondheim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...