NoDoubt Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 på skolen i morgen:-( Skal begynne på et forkurs i mac i morgen så da blir det å sitte med dataen hele dagen. Når jeg gjør det på dagtid så sovner jeg somregel. Har en sykdom som gjør at jeg blir mer trøtt og sliten enn folk flest. Men jeg tror jeg dør av skam i morgen viss jeg må slite med å holde meg våken. Blir i seng klokka 22 i kveld iallfall.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 oij.. gå å legg deg tidli, tidli i dag lykke til
lillebror er " forsinket" Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Neida, detta gaar bra skal du se :-))
NoDoubt Skrevet 6. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2008 Håper inderlig det! Er 8 år siden jeg satt på skolebenken sist og da gikk det bra. Får håpe det gjør det nå og, 8 år etter:-)
lillebror er " forsinket" Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Kommer sikkert fort inn i det, igjen.Det er jo noe som du har interesse for, saa tiden gaar sikkert for . Kos deg paa skolen :-)
NoDoubt Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 Takk:-) Selve skolen blir nok ikke et problem. Men akkurat dette data kurset blir nok en større utfordring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå