*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg har den siste uka hatt veldig vondt i ryggen, sånn helt nederst i ryggen, nedover i rompa, og av og til litt nedover låra... Nå de siste to dagene er det bare såvidt jeg klarer å flytte bena... går litt bedre når jeg får gått noen skritt, men de første skrittene etter å ha sittet stille litt er helt håpløse... tror jeg er ganske festlig å se på da-.--- :-P Hadde ikke dette sist jeg var gravid... er nå i uke 39...
oslo *20.05.06* Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Høres ut som det samme jeg har opplevd.jeg er bare i uke 33 da. Har smerter nederst i ryggen, nedover lårene, men værst på innsiden av lårene fra lysken og nedover. Har hatt det sånn en stund nå, og sliter virkelig med å komme meg ut av sengen noen dager, for ikke å snakke om å skulle snu seg i sengen. Ikke noe deilig. Hadde heller ingen ting som dette i forrige svangerskap...
Trollkatt Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Høres ut som du vet akkurat hvordan bekkenløsning kjennes, dessverre...
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 6. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2008 Hmm... jaja... men om seks dager blir snuppa hentet ut, om hun ikke kommer før, så da får jeg overleve det.. har jo vært heldig som ikke har fått det før da :-) Og at jeg slapp sist... så får kanskje forberede meg på at det kan bli bekkenløsning tidligere ved et evt neste svangerskap... Håper det blir borte noenlunde kjapt etter fødselen.. Er vel ikke mye vits å gå til legen for å høre om dette når det er bare seks dager igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå