Gå til innhold

Fotballdrakter til 2-åringer


snappy

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har så lyst til å kjøpe en fotballdrakt til gutten som snart blit 2 år. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Finner bare store drakter....

 

Ha en fin dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leander har Brasildrakten. Den er kjøpt på Samos... Min brors svigerforeldre bor der. Men det skal gå helt fint an å kjøpe drakt her i Norge også. Det kommer vel heller an på hva en er villig til å betale og hva slags drakt en vil ha. Det hendet at de har liksom fotballdrakter på kleskjedene. Tror Cubus feks kan ha det kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å anbefale Brann butikken ;-P, men så var jeg innom nettbutikken og der hadde de ikke :-S Rart for jeg ser jo unger i barnehagen i det.

 

Vet at de store G-sport butikkene har hatt iallefall (eller var det G sport trend...blir litt forvirret når de bytter navn!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas fikk en Liverpool-drakt i str. 86 forrige jul, den var kjøpt på en sportsbutikk i Bergen. På Oslo City har de en supporterbutikk, med allslags drakter - kanskje de har der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte på fotballshop.no i fjor. De har drakter fra masse ulike lag fra 6 mnd og oppover. Tullemor har Arsenal drakt på str. 1 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...