Twintipp og himmelblå Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Ja, jeg er engstelig for slikt.. Mannen min sier at han bare kan få turne på, men jeg synes det ser ut som om han brekker nakken av den slags. Han klarer jo liksom ikke å rulle nakken enda, og gjøre det ordentlig. Han sier så kjekt, Jeg slår meg ikke mamma, slapp av daaaaaaaa *oppgitt*!!! Men, jeg synes det er så skummelt å se på..
piano♫ Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg synes også det er skummelt! Men hva skal man gjøre da? Når man har en storebror som viser "vei" er det ikke lett å si til lillebror at "det der får du ikke lov til"...
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 antar du sikter til svaret mitt?? ja det gjør jeg. Han er kjempeflink, engster meg derfor hellerikke.hah vilgjerne herme etter 4-årsbroren han ruller nakken....
Dronningen! Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 La han stupe kråke:o) Det er jo kjempemorsomt for dem når de finner balansen, kontrollen og ikke minst : JEG KLARER MAMMA!
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 Kom på det når jeg så svaret ditt kjipe-laila:o) Er så redd for den nakken jeg da, han her deiser bare rundt.. *skrekk*
Gjest Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 neida:-) hele veien er det ting som skal utprøves.. fra stift, til salto, til sykling uten hender og mopedkjøring:-) vi ha'kke noe valg..hehe
Gjest Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Han kommer jo ikke til å bli noe bedre på å rulle nakken og gjøre det ordentlig som du sier. Vær der og lær ham det da! Så slipper det å bli så skummelt for deg ) Om noen ruller til så går det bedre )
Gjest Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 *kremt* Det skulle stå: bli noe bedre på å rulle nakke og gjøre det ordentlig, som du sier, hvis han ikke får lov til å prøve!
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2008 Ja, jeg hører P sier det!! Men, mora sjøl ble bedt om å slutte på turn, da kroppen var like grasiøs som en gravid elefant, og gymnastikk ferdighetene på randen til selvmord hver onsdag... *uurkkh* ja, dere mener det ikke er farlig da?! Ja, regner med det baller seg på nå.. salto med skru m.m. *I cant wait*
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. august 2008 Joda, vi lærer ham. Turnaktiviteter er veldig bra trening, både for kropp og hjerne. Men, han er liten enda synes jeg.. Og svaier rundt på parketten før jeg får sukk for meg:-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå