Gå til innhold

Nå er jeg SINNA!!!!! og ekstremt lite imponert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Supert!! Vi våkna litt seint, så hadde det egentlig ganske travelt for å få Halvor i barnehagen til den tiden han skal være der.... !! Så hadde vi kledd på oss og jeg skal finne bilnøklene! INGEN bilnøkler!!

Gubben har prestert å ta med seg begge bilnøklene til subaruen, OG reservenøkkelen til min bil! Så han har to sett nøkler med seg til jobb på Jessheim!! SUPERT!!!!! Vi gikk til barnehagen, uten vogn (lett med en 1 åring som bare skal sitte på armen!).. Jada!! Flotte greier, jeg skal liksom trene hest i dag jeg da.. Så jeg får høre med a svigermor om hu kjører meg opp i stallen, så går jeg fra stallen og ned i barnehagen når jeg er ferdig med å trene ved 14-tiden, tar med meg vogna og Halvor og går hjem!!

Hvordan er det MUUUUUUUUUUUUUUULIG!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*knis*

Kan jo ikke annet enn å le. Men jeg blir helt svett av å tenke på selve situasjonen, og merker jeg er glad det var din tur denne gangen og ikke min ;) hehe...

Og ja, du kan få le neste gang, når surregubben her klarer det samme!!

Skrevet

pust rolig;-)

husk; din kommede ektemann mente det ikke.

(hadde klikka selv - men dette ER for bagatellerå regne..hehe)

Skrevet

Høres ut som en utrolig liten sak å bli så forbanna over.

Hadde det vært langt til barnehagen, du skulle rekke noe viktig så hadde jeg kanskje forstått deg litt bedre.

Forstår at du blir irritert, men jeg tror neppe mannen din reiste på jobb med alle nøklene med vilje.

Skrevet

Ekke så innmari sint, bare oppgitt! Ble litt bråsint når jeg fant ut at han hadde tatt med seg ALT som var av nøkler! heldigvis har han ikke dekning på jobb.. Hehe..

Skrevet

Dulosten....

Les hva jeg har svart a....

Jeg ble bråsint fordi jeg har en del avtaler i dag. Men herregud, selvfølgelig har han ikke ment å ta med seg alle nøklene..

Skrevet

Er lov å bli sint og irritert da, sånn med en gang.. Det hadde jeg blitt, men hadde gått over etterhvert... :o)

Skrevet

For å si det slik.. Han er min vimsemikkel. Hehehe.. Litt søt til tider, er vel kanskje derfor jeg har sagt ja.. Så tror nok ikke en bagatell som dette får meg til å reise.. Hehehe. (da tror jeg heller jeg burde lagt meg inn på psyk)

Skrevet

hehehe... Jeg hadde blitt superforbanna!!!! hahaha..

Poenget er jo ikke om han har gjort det med vilje eller ikke.. hehehe.. Det får jo akkurat samme konsekvens for deg;)

Neida, jeg hadde nok ikke klikka vinkel akkurat. Men at jeg hadde kokt inni meg en stund skal jeg ikke prøve å ljuge fra meg;)

hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...