Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Eller synker den ikke på alle? Er 36 +4 i dag og magen er ennå like høyt oppe. Savner å kunne sitte rett i ryggen uten å føle at magen skal sprekke på toppen..
august o8 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hei! Jeg er 37 fullgåtte i morgen og magen min er like høy:( Men eg hadde besøk av ei venninne i går som akkurut har født og ho fortalte at hennes mage var sunket nesten over natten, iallefall over noen få dager helt på slutten! Så jeg håper snart jeg også våkner med hengemage!!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Min sank i uke 34, men dette er min andre. Første gang sank den uka før jeg fødte.
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg er 1.gangs, og min begynte å synke i uke 34.
MaybeAgain Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Første gang fødte jeg 3 uker før tiden og den sank aldri. Nå er jeg 4 dager fra termin, og den har fortsatt ikke sunket. Men hodet er festet og hun ligger visst nok kangt nede - hva det enn betyr...... Trodde hun skulle være født for lengst. Begynte å telle når det var 3 uker igjen til termin.... (
Gjest Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Takk for fine svar:) Hodet er godt festet her også, men jeg er ikke så høy, så kanskje magen ikke har "plass" til å synke.. Jaja, det er jo verdt det, men uff som jeg gleder meg til å få pusteplass igjen!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 min mage sank masse når di snudde mini fra seteleie til hodeleie...helt rart,navlen "datt" langt ned på magen,nå ser jeg den ikke lenger....så sank magen endalittil når hodet festet seg:)det var utrolig godt å få puste igjen:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Jeg har 8 dager til termin og magene r fortsatt like høy:-( Synes det er litt ekkelt for svigerinnen min opplevde det samme og der hadde unden navlestrengen rundt seg så han satt fast langt oppe. Måtte bruke tang og sugekopp 17 dager over termin.... Men jm sier at hos noen synker den ikke før riene starter,så får stole på at det er sånn. Har ventet på at den skulle synke i 2 mnd nå,er jo så ubehagelig å ha den så langt oppe...
C@milla *EMIL* Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Jeg har hatt en vanvittig lav mage hele tiden jeg.. men tror ikke min har sunket noe i tillegg. Er 37+4 idag. Har ikke noe trykk på lunger eller noe, så er nok heldig der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå