Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag er jeg 4(!!) uker for sen med mensen, men får bare negative tester. Er Aldri for sen, hva skjer??? Blir veldig takknemlig for alle svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lisa!

Dette høres rart ut, uten at jeg er noen ekspert.

Det første som faller meg inn er:

1. Har du gjort noe ift livet ditt den siste tiden som er mot normalt? F.eks sluttet med pillen?

2. Slanker du deg eller har problem med vekt etc?

Skrevet

Min andre prøveperiode(pp) med førstemann ble på to måneder. Hadde da svidd av en del tester og fikk mensen den dagen jeg hadde legetime for å sjekke opp hva som skjedde:-/ Første pp var også den første uten p-piller og den kom som normalt. Ved å ta i bruk termometeret viste det seg at kroppen hormonelt sett var i ulage og at eggløsningen kom sent i syklus.

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde glemt en pille, så tok to på samme dag, men dette er nå en god stund siden, bruker foressten cerazette minipille. Så da mensen ikke kom til rett tid sluttet jeg å ta dem i tilfelle jeg skulle være gravid. Har sluttet å begynnt på p-pillen og mini-pillen mange ganger og ALDRI har det blitt no kluss med syklusen før, så hvorfor nå? Skjønner ingenting, men kan vel ikke være gravi når testene fortsatt viser negativ og jeg snart skal ha mensen igjen??

Skrevet

Tusen takk for svar til dere begge!!:-):-) Skjønner fint lite av kroppen min akkurat nå..:-(

Skrevet

Ok. Det er en mulighet for at det er hormonforvirring pga at du sluttet med pillen som gjør at du er sen. Men som du sier; det er rart i og med at du aldri har hatt det problemet før.

Da tenker jeg det, at det er en god mulighet for at det er psyken din som spiller deg et puss. Det er veldig mange som har "mistet" mensen fordi de har trodd de er gravide. Dette er faktisk fakta f...

Sjansen for at du er gravid når du har testet negativ er veeeeeeeldig liten, nesten lik null. Så då skal du si til deg selv at du ikke er gravid, da dette er umulig. Så skal du se at mensen kommer!

Skrevet

Tenker som så jeg også, at sjangsen MÅ jo være lik null!! Har egentlig ikke plagd meg selv så mye med det, så skjønner ikke at det skal være psyken heller... veldig merkelig er det hvertfall. Hadde for en uke siden veldig masse og vonde menssmerter,murring og sinnsykt vondt i korsryggen, i tillegg til vondt i området rundt skambenet og stikking inni skjeden liksom, varte en uke. Etter det har jeg slitt med en del kvalme som kommer og går, puppene har vokst og jeg spiser som en hest.

Skrevet

går du på cerazette nå da?

Da jeg gikk på cerazette fikk jeg mensen hver 4 måned, og andre jeg kjenner fikk ikke mensn i det hele og det store mens de gikk på cerazette..

Skrevet

Nei, jeg sluttet med dem da tr ikke kom. Har alltid hatt tr til riktig tid og hver mnd, om jeg har gått på p-pillen/mini-pillen el ikke. Tok en test i mårest som var negativ, men nå 4 timer etter er det en svaaaaak strek, er det mulig?

Skrevet

du skal jo ikke se på testen 10 min etterpå tror jeg, for da er den ugyldig, ta heller en ny i mårra? eller dra til legen å få tatt blodprøve?

Skrevet

I know.. Dro til legekontoret i forrige uke for å bli ferdig med å slippe å gå å lure, men de hadde ikke tid til det nå sa hu kjærringa..:-(

Skrevet

IKKE TID- MY ASS!

Mye rart man skal høre

Skrevet

Manglende blødning er vanlig "biirkning" ved ceracette. Og som en annen skriver er det noen som får sjeldnere blødning. Jeg brukte ceracette før jeg skulle prøve å bli gravid og hadde ikke blødning i det hele tatt. Litt ekkelt i starten, men så vennet jeg meg til det. Men har tatt noen graviditetstester når jeg har følt meg kvalm og slik bare for å være på den sikre siden.

Skrevet

Hei:)

RIng å bestill deg ny time du så fort du bare kan. Hv ilken test har du tatt? CB digital er den jeg sverger til for å få det mest sikre svaret, min billigtest var bare såvidt såvidt llitt anntydning til en strek..

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...