Camillagladiguttensin Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Er litt over 12 uker.. og er første gang jeg er gravid - er det normalt å føle seg kvalm enda??
Camillagladiguttensin Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 okei. søren å.. hehe hater å være kvalm.. håper det går over etterhvert:)
oslo *20.05.06* Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Helt normalt! var kvalm ganske jeg også. Ga seg heldigvis rundt uke 16-17. Tror kvalmen ble forværret av at jeg var mye sliten og ikke fikk hvilt nok pga at jeg har en liten en fra før. Så sørg for å sove og hvile masse!!! Lykke til!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Hei Cam JEg er jo akkurat likelangt som deg, og jeg er vanligvis ikke kvalm nå.. men hvis jeg gjør mye, så blir jeg kvalm! virker på meg som at kroppen prøver å si at jeg må stresse ned littegranne ???
Kjærlighet <3 Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Heisann! Ja desverre er det normalt:-) Jeg var kvalm langt ut i svangerskapet. Mener det gav seg helt i uke 24-25. Så kom det tilbake rundt uke 34 og nå er jeg kvalm hver morgen, brekker meg og føler ikke noe lyt på mat. Er i uke 38 nå... Lykke til videre i svangerskapet:-D
Camillagladiguttensin Skrevet 6. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2008 å okei Takk for svar:) Kaster heldigvis ikke opp da. bare veldig ubehagelig..: Synes ikke jeg stresser så mye heller men, kan jo stresse litt mindre eventuelt:)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 er vel ikke stress på alle, det var bare min opplevelse noen er rett og slett kvalme HELE svangerskapet også vi er så forskjellige. ei venninne av meg lå på sykehuset i 7 mnd av svangerskapet, for ho bare kasta opp hele tida godt det ikke er sånn!!!
blå+? Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Jeg er 12+0 i dag, og først NÅ har kvalmen begynt å komme sigende.. og jeg som trodde jeg slapp unna! kaster ikke opp heldigvis, men bør vel ikke si det så høyt:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå