Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt over 12 uker.. og er første gang jeg er gravid - er det normalt å føle seg kvalm enda??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja helt normalt, men ikke så gøy :)

Skrevet

okei. søren å.. hehe hater å være kvalm.. håper det går over etterhvert:)

Skrevet

Helt normalt! var kvalm ganske jeg også. Ga seg heldigvis rundt uke 16-17. Tror kvalmen ble forværret av at jeg var mye sliten og ikke fikk hvilt nok pga at jeg har en liten en fra før. Så sørg for å sove og hvile masse!!! Lykke til!

Skrevet

Hei Cam ;) JEg er jo akkurat likelangt som deg, og jeg er vanligvis ikke kvalm nå.. men hvis jeg gjør mye, så blir jeg kvalm! virker på meg som at kroppen prøver å si at jeg må stresse ned littegranne ???

Skrevet

Heisann!

Ja desverre er det normalt:-) Jeg var kvalm langt ut i svangerskapet. Mener det gav seg helt i uke 24-25. Så kom det tilbake rundt uke 34 og nå er jeg kvalm hver morgen, brekker meg og føler ikke noe lyt på mat. Er i uke 38 nå...

Lykke til videre i svangerskapet:-D

Skrevet

å okei :) Takk for svar:) Kaster heldigvis ikke opp da. bare veldig ubehagelig..::P Synes ikke jeg stresser så mye heller men, kan jo stresse litt mindre eventuelt:)

:)

Skrevet

er vel ikke stress på alle, det var bare min opplevelse :P noen er rett og slett kvalme HELE svangerskapet også :( vi er så forskjellige. ei venninne av meg lå på sykehuset i 7 mnd av svangerskapet, for ho bare kasta opp hele tida :( godt det ikke er sånn!!!

Skrevet

Jeg er 12+0 i dag, og først NÅ har kvalmen begynt å komme sigende.. og jeg som trodde jeg slapp unna! kaster ikke opp heldigvis, men bør vel ikke si det så høyt:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...