Baggi Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 skulle hatt mensen i går, gått med mensmurringer av og på og tenker hele tiden at nå kommer den. selv om mensen har vert sen før så har jeg alltid begynt å spotte rundt den dagen jeg skal ha mensen. sist gang spottet jeg i 5 dager og hadde skikkelig mens i 5 dager:/ men jeg har ikke begynt å spotte engang. har bare masse hvit/gul utflod. har mange andre tegn, men mange av disse tegnene kommer også før og under mensperioden. vil ikke ta test enda, de er så dyre, skal vente et par dager til og se om den kommer. noen som vil fortelle hvordan de har det rett før mensen kommer, når dere begynner med spotting å slikt. hvis dere har veldig sen mens, er spottingen også sen da?
blirjegsnartmamma Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Jeg venter også på mens, men tviler på at den kommer før i september/oktober, hvis man skal følge de siste eksemplene.. Hadde siste mens 5 juli, varte i nesten to uker med spotting før og etter osv.. Så skulle egentlig vært tilbake nå, men neida.. Utrolig kjedelig med dette altså!
Barbarella og froskebarna Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg ville ha kjøpt en test! Hvis du er gravid vil en test mest sannsynlig vise positiv dagen etter IKM... Sjekk også http://www.billige-tester.no/ for MYE billigere tester. Jeg har kjøpt en ladning på 10 stk, så her skal det testes!!
Barbarella og froskebarna Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Sorry, dette var visst litt utenfor det du egentlig spurte om...
blirjegsnartmamma Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 har allerede testet jeg hvertfall men den var negativ.. Prøver å finne EL også, men den har jeg heller ikke funnet - med test hvertfall! Så tror det bare er å vente for min del..
Baggi Skrevet 6. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2008 jeg skulle ha begynt å spotte nå, men abselut ingenting. kansje det blir 3 tette på meg da:p da blir det liv i leiren:p
blirjegsnartmamma Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 hehe ja kanskje det du da er du ferdig med det hvertfall
Baggi Skrevet 6. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2008 jepp da er det slutt med å gå gravid hehe:p
Barbarella og froskebarna Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 Gratulerer!!! :) Hvilke andre symptomer har du? Jeg hadde eggløsning for en uke siden, og nå har jeg mensmurringer i magen og er sååå sliten, likner veldig på slik jeg var sist jeg var gravid, men har visst glemt hvilken andre "symptomer" jeg hadde så tidlig. Jeg følte meg ganske sikker da på at jeg var gravid før jeg testet, og føler meg på en måte litt sikker nå også. men sikkert innbilning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå