Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Haha... SP under sperregrensen, og KrF tidenes dårligste måling.. Forbered dere på regjeringsskifte!! Kanskje ikke det er så umennskelig med FrP? Siden de er større enn AP??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Ja, det sier jo bare at det er mange idioter rundt om. Høyre vil vel uansett ikke samarbeide med idiotene i FrP
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Heldigvis må man få flertall på Stortinget for å få gjennomført ting, så FrP kommer i praksis ikke til å få slått gjennom med den syke politikken sin selv om de kommer i regjering.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Det sier litt om manglende politiske og fremtidsrettede kunnskaper hos en stor del av beflokningen... Da tenker jeg mest på FRP og ikke Høyre.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Jaja...tror det skal gå greit så lenge Høyre holder dem i øra ;-) Synes ikke Frp er verre enn SV i den andre ytterkanten.....og det har jo gått sånn tålelig greit der også....
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Når du ser dine nærmeste dør i sykehuskø, får ikke behandling pga. økonomi og byrokrati, ser de fattige bli fattigere og urettferdigheten blomstrer, så er det ikke rart at man kikker alternative veier. Frp er et av de få partiene som snakker så folk forstår det. De er dem første som tropper opp å sier at dette er ikke akseptabelt. Kall meg gjerne uviten, men ikke dum. Jeg vet det er mye å sette fingeren på hos Frp. Særlig innen økonomi og næringslivetablering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå