petite fleur Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hvordan har alle sammen det i dag? Her var det som vanlig opp klokken 06, og som vanlig ville jeg sove mer, men sjefen hadde bestemt seg. Etter frokost var det litt leking, så knall og fall og trøst av mamma, så var det sove igjen :-) Og endelig kom det jeg har ventet på i dagesvis: Arbeidslyst! Så nå har jeg ryddet hele første etasje, støvsuget, vasket gang- og kjøkkengulv, satt på en oppvaskmaskin og en vaskemaskin. *Klapper seg selv på skuldra og drikker kaffen med god samvittighet* Hva skjer i deres hjem? :-)
Gjest dagdrømmer Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Venter fremdeles på arbeidslyst. Men er godt igang med kaffen, det er da noe;)
petite fleur Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 He he, ja en ting om gangen :-) Nå fant jeg en pose sjokolade i skapet, det var dumt :-( (gumle)
tante grusom master of law Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Sitter og prøver å holde øynene åpne, er så trøtt! Skulle ønske at barn kunde sove litt lenger om morningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå