mamma-07 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Leste akkurat artikkelen om dette på din baby siden her. Der står det at du kan begynne allerede ved 1,5 års alder og ta fram potta og forklare hva den skal brukes til. Dette høres jo veldig flott ut men gutten min han har ikke utviklet noe språk enda sier bare hei,hadet og mamma og pappa, blir det ikke litt vanskelig for ham å formidle til meg at han skal på do eller kan jeg lære ham noe som gjør at han kan gjøre seg forstått?? Kan det hjelpe ham å bli rensligere tidligere hvis jeg begynner å bruke tøybleier eller? (står noe om det i artikkelen.) Når begynte dere eller når har dere tenkt å begynne???
ana baroma Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Min mor tok fram potta da jeg var fylt et år, og jaggu sjkønte jeg ikke poenget ganske snart. Så jeg var faktisk helt tørr da jeg var 14-15 mnd. Selv om det var tidlig, så var det nok ikke heeelt uvanlig å bli tidlig ren på 70-tallet. Og jeg hadde ikke så mange ord heller egentlig, men utrolig hva man skjønner likevel:) Min mor gjorde det for moro skyld, men jeg har ikke tenkt å vente så lenge før hun få se potta, og hva den skal brukes til. Vil hun ikke er det jo greit, da venter vi bare litt:) Min mor brukte selvfølgelig tøybleier på meg, så det kan jo være en medvirkende årsak, det vet jeg faktisk ikke. Men det er en kjensgjerning at norske barn blir seint tørre i forhold til andre land og norge tidligere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå