Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Og er dere fornøyd...eller et annet å anbefale? Det er jo store prisforskjeller. Er det slik at de dyrere er mye bedre, eller er det bare mer finesser på det?
pink1254788 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg har Canons Eos 350D, kjøpte for et par år siden. Veldig fornøyd, men har lyst på en bedre linse, den som følger med er veldig simpel, for å holde prisen nede:)
ana baroma Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Vi har et nikon d40, og det er helt kurant for vårt bruk. Planlegger å kjøpe en bedre linse, så det kommer på rundt 2000 for ei som er litt bedre. Klart du kan kjøpe et dyrt kamera, men til hjemmebruk og hobby, så hadde jeg nok heller gått for et rimelig (men av kjent merke som canon eller nikon), og heller "bygd ut" etterhvert som man blir mer kresen, hehe. Det kommer alltid noe nytt vettu!
mammaJW Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Jeg har et nikon d60 å er kjempe fornøyd med det :) har bare hatt det ca 2 mnd så kan ikke alt enda .. men har fått tatt myyyye bra bilder
~Milly~ Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 VI har Cannon Eos 400D, og er superfornøyd!! Kjøpte det før jul i fjor, å til burdagen min i forrige uke, fikk jeg ny linse til =) Den andre har fungert supert altså, men denne har bedre zoom.
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Nikon D 40 her også.. fra noen år tilbake.. til "vanlig" bruk mer enn bra nok.. og rimelig.. signerer forøvrig tante bessa... Det du ev skal være litt obs på er hastighet i forhold til barnebilder..
*Rutletutt* Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Nikon D40 - veldig bra kamera til vårt bruk - dvs familie-og feriefotografering. Er enkelt å bruke og gir flotte bilder - anbefales! Er veldig grei pris også...husker ikke nøyaktig hva jeg betalte, men det var vesentlig billigere enn de fleste andre;o) Fikk anbefalt dette kameraet her inne av ei som hadde god peiling + på butikken der jeg kjøpte det. Er mer enn nok finesser for vårt bruk og en kan supplere med linser ol.
*smula* Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Vi har Canon Eos 400D og er kjempefornøyd. Det er skikkelig gøy å ta bilder når resultatet blir så bra, selvom jeg ikke er noe superfotograf. Hvis du kjenner noen som skal til USA - anbefaller jeg deg å kjøpe kamera der, det er myyye billigere.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Har Eos 350D jeg også, og er veldig fornøyd! Ja objektivet er i det simpleste laget, men den fungerer helt greit til vanlig bruk. Har hatt det i litt over et år, og skal kjøpe nytt objektiv nå snart. btw. 350D selges ikke lenger, men 450D er oppfølgeren, som er enda litt bedre - og til samme pris...
lille_Harepus Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Har kjøpt et cannon eos 400d. Det var veldig lett å bruke, Jeg spurte etter et kamera som var enkelt å bruke for en førstegangs kjøper. Er veldig fornøyd. Nå har jo det kommet et nytt kamera cannon 450d, det er hakket bedre og selvfølgelig hakket dyrere.
Koala *g07* Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 Jeg har et Canon eos 350d. Er veldig fornøyd med det. Den nyeste modellen til Canon er vel 450d. Synes Canon har en lett meny. For å oppgradere kameraet er det å kjøpe nye linser. Selve kamerahusene er det ikke så store forskjellen på. Når det kommer til piksler, så handler jo det først og fremst om hvor store du vil blåse opp bildene dine. De fleste vil ha de i standard str 10x15. Har selv forstørra til 20x30 uten noe problem på kvaliteten. Så kommer det også an på om du vil ha et fullformatskamera eller ei. De jeg har nevnt er ikke det.
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. august 2008 #13 Skrevet 6. august 2008 Jeg skal kjøpe med Canon 450D.. Anbefalt av "alle".. Hehe... Venninna mi har det og sier det er fantastisk.. Men anbefaler å legge litt penger i en god linse etter hvert..
Cat.68 Skrevet 6. august 2008 #14 Skrevet 6. august 2008 Jeg har nettopp kjøpt meg Canon EOS 450D, og elsker det ;o))
Gjest Skrevet 6. august 2008 #15 Skrevet 6. august 2008 Har Canon EOS 400D - fantastisk Lett å bruke også!
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2008 #16 Skrevet 6. august 2008 Vi har canon 40d, sikkert greit-skjønner ikke en dritt
emporium Skrevet 6. august 2008 #17 Skrevet 6. august 2008 Nikon D80 Er superfornøyd Har suplert med ekstra objektiver, og det er som regel der man ryker på noen tusen ekstra ;O)
*Anonymus Maximalus* Skrevet 6. august 2008 #18 Skrevet 6. august 2008 Vi har canon 400D og er superfornøyd, kjøpte før jul i fjor, la bittelitt mer penger i det, og fikk ei bittelitt bedre kitlinse:D Har i år kjøpt oss en zoomlinse i tillegg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå