Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt veldig store bekken plager siden uke 20 ,gått til behandling å har blitt bedre men ikke bra forde..sliter veldig med å snu meg osv om natten..(har ikke gått noe til fysio de siste 2 mnd )

men nå den siste uken (jeg er nå 36+5) så har jeg merket en forbedring i bekkenet,å d er ikke fullt så vondt å snu seg i sengen lenger..å jeg har og hatt en del mensmurringer de siste dagene ,men ikke tenkt så mye over d..før i går da jeg kjennte meg veldig hoven rett ved hårfestet,der så skambeinet begynner,å veldig mye liv der nede,den stikkingen jeg kjennte der tidligere er blitt betydlig sterkere ,så skulle jge kjenne etter der m hårfestet,å jammen meng så var d noe som beveget seg heeelt der nede..så da må jo dette være hodet som har sklidd såpass ned i bekkenet ..

d er ikke mer enn en uke siden jeg var hos jm,å da låg han høyt ..

skal på ny kontroll på mandag,så d blir spennende å se om d virkelig er hodet jeg kjenner:)

skal og bli sjekket for evt modning el åpning og,siden jeg skal til akupunktur på tirsdag,,:)

nei nå begynner dette å bli spennende altså.,.

jeg må bare si at jeg har ikke vært mentalt forberedt på denne fødslen å alt som hører med i d hele tatt..har følt meg så "alene"om denne følelsen siden alle gleder seg sååå veldig å styrer å steller lenge før..å her har jeg gått å nesten fortrengt at jeg skal føde å ikke minst ha en til baby..men nå i d siste har d skjedd en forandring hos meg,plutselig styrer jeg å steller å planlegger å skal til byn i dag å shoppe resten av utstyr så jeg trenger til han kommer..å ikke minst..jeg gleder meg:)

måtte bare få ned dette..for jeg er så glad over at jeg føler meg "normal" mtp fødsels tanker (ja ok litt igjen der da) å d å få en ny baby i hus:)

dette ble langt-..sorry:)

ha en strålede dag jenter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke uvanlig å bli bedre i bekkenet mot slutten av svangerskapet, når hodet synker ned - det stabiliserer nemlig en del.

Skrevet

ja dette mener jeg å ha lest..så jeg er bare glad jeg:)d er en lettelse å få slippe unna de verste smertene:)

Skrevet

Hei snuppa!

Så bra at du føler deg bedre i bekkenet,og ikke minst tanken på at krabaten snart kommer;)

Jeg er faktisk litt bedre selv i dag også. En får ta med seg de bra dagene som er nå på slutten.

I går kveld hadde jeg så mensenmurringer og kraftige kynnere at jeg tenkte det kanskje var på tide å pakke bagen snart,men gikk selvfølgelig over IGJEN:P

Det meste er i hus,men ingenting er klart,så bærer litt preg av at det er tredjegangen og tar ting mer som det kommer,hehe...

God shoppingtur i dag:)

Vi snakkes!

Skrevet

heeei:)

ja du dette med at jeg kjennte hodet sååå langt nede i dag var helt rart:)

jeg hadde noen kraftige murringer i går å i natt å i dag morges..så d er nok modning på gang hos begge ;)

i dag har jeg handlet alt fra støttetruser,(til hu mor hehe)til ullklær,bodyer,luer,strømpebukser kluter sengtøy dyne osv til babyen..

å d var såå herlig:)

stod jo opp kl halv 6 i dag!!! fikk jo søren meg ikke sove..da var d så masse jeg skulle gjøre idag at d var umulig å sove..så da gikk jeg ned å bestillte meg ullpose på going.no (kjempebillig foressten)så jeg fikk mer til overs å kjøpte meg ull ammeinnlegg,fikk ennå mer til overs å kjøpte.....haha kom bare på den reklamen;)

så kjekt å høre at du er bedre i dag :)

eldste mann var med ,å han var ikke lite kry siden han fikk være med å velge ut utstyr vettu hehe..å han som egentlig hater å være med på shopping:)nå må jeg legge meg å kvile før jeg henter hu i bhg..;)

snakkes da nok på msnen i kveld;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...